Τα… ΕΠΑΙΞΕ η Μενεγάκη με τη σιλουέτα του Μπο: «Άλλος άνθρωπος μου ήρθες!»

Δείτε το σχετικό απόσπασμα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

«Αν δεν με φώναζε, δεν θα τον γνώριζα!». Ήταν μια από τις ατάκες που είπε το μεσημέρι της Δευτέρας η Ελένη Μενεγάκη, λίγο πριν υποδεχθεί στο πλατό της εκπομπής της τον Μπο. «Πέρασα τρέχοντας από δίπλα του, από κοντά, πιο μισός ακόμη! Πρέπει να τον αγκαλιάσω για να καταλάβω!» συνέχισε η Ελένη.

Το σοκ της παρουσιάστριας ήταν εμφανές on air, καθώς όταν τον είδε, είπε: «Άλλος άνθρωπος μου ήρθες... Τα χέρια μου διπλώνουνε, γυρνάνε πίσω και έρχονται μπροστά! Πραγματικά σε ένα φαίνεται η διαφορά! Αν καταλάβαμε ότι ένα άτομο πεινάει, είσαι εσύ! Δεν μπορούσα να σε φανταστώ για πολλούς λόγους εκεί! Θα σε βοηθήσει σε πολλούς τομείς όλο αυτό!» είπε.

Από την πλευρά του, ο ράπερ με αρκετή δόση χιούμορ απάντησε: « Το survivor ήταν η πιο αποτελεσματική δίαιτα μακράν!Ο οργανισμός μου είναι ιδιαίτερος! Ούτε εγώ με φανταζόμουν σε αυτό!», με την «ωραία Ελένη» να προσθέτει: «Πραγματικά εάν καταλάβαμε ότι κάποιος πεινάει είσαι εσύ, είχες λιώσει...»! 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top