4 + 1 καθημερινές συνήθειες για ένα πιο υγιές σώμα

Ακολούθησε αυτές τις συμβουλές και δε θα χάσεις

fit κοπέλα

 Ενυδατώσου

Ο εγκέφαλος σου είναι 20% νερό. Το νερό είναι σημαντικός παράγοντας σε όλες διεργασίες του οργανισμού. Πιες καθημερινά τουλάχιστον 8 μεγάλα ποτήρια.

 

Ασκήσου περισσότερο

Η γυμναστική είναι πολύ σημαντική για την πνευματική μας κατάσταση καθώς βοηθά τον εγκέφαλο να οξυγονώνεται περισσότερο. Το περπάτημα, το τρέξιμο, η κολύμβηση, το ποδήλατο και ο χορός είναι ευχάριστοι τρόποι να διατηρήσεις το μυαλό σου καλά οξυγονωμένο και κοφτερό.

 

Παίρνε πρωινό

Ένα καλό πρωινό βοηθά πολύ στη μνήμη όπως δείχνει έρευνα του Πανεπιστημίου του Τορόντο. 

 

Φάε σωστά το φαγητό σου

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να πρέπει να πάρεις το χρόνο σου και ν’ απολάυσεις το γεύμα σου. Προσπάθησε επίσης, να μειώσεις τη ζάχαρη, τα junk, τις επεξεργασμένες τροφές, τα προσθετικά και τα συντηρητικά απ’ τη διατροφή σου

 

«Χτίσε» άμυνα

Επίλεξε τροφές με αντιοξειδωτικές ιδιότητες όπως φρέσκα φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, φασόλια, ξηρούς καρπούς, μυρωδικά, μπαχαρικά και πράσινο τσάι και «χτίσε» έναν γερό οργανισμό.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top