Συνέντευξη star.gr: Το δημιουργικό «Πέρασμα» της Δελίνας Βασιλειάδη

Τα μηνύματα που απορρέουν από τα έργα της είναι πολλαπλά

Δελίνα Βασιλειάδη

Η πολυβραβευμένη συγγραφέας και εικαστικός Δελίνα Βασιλειάδη μιλάει στη Γεωργία Χάρδα για τα θεατρικά της έργα  που κυκλοφορούν από την Κάπα Εκδοτική και γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία. Αναφέρετε και στα  παραμύθια της που αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από τους μικρούς αναγνώστες ενώ αποκαλύπτει τους θησαυρούς που κρύβει στις ιστορίες της.

Η Sigrid Nunez γράφει για τις απροσδόκητες αποχρώσεις μιας φιλίας

-Το βραβευμένο «Πέρασμα» σε λίγους μήνες ανεβαίνει στη Θεσσαλονίκη στο θέατρο Αμαλία, πώς αισθάνεστε για τις διακρίσεις που έχει λάβει το έργο σας και φυσικά για την κυκλοφορία του στις παγκόσμιες αγορές;

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Το θεατρικό μου έργο «Πέρασμα» έχει βραβευτεί το 2017 από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών, το αρχαιότερο ελληνικό λογοτεχνικό σωματείο, ενώ το 2018 τιμήθηκε με το Α’ βραβείο στον λογοτεχνικό διαγωνισμό που διοργάνωσε το περιοδικό Κέφαλος και κατέκτησε τον τίτλο «Θεατρικό έργο της χρονιάς 2018». Από το 2018 κυκλοφορεί πανελλαδικά από την ΚΑΠΑ εκδοτική, ενώ λίγο καιρό πριν ξεκίνησε και το ταξίδι του στο εξωτερικό και τις παγκόσμιες αγορές (Amazon, Barnes and Noble κα) στα αγγλικά με τίτλο «The Passage», καθώς εκδόθηκε από τη βρετανική εκδοτική OnTime Books. Όλα αυτά με κάνουν φυσικά να αισθάνομαι πολύ περήφανη, επειδή ο κόσμος αγάπησε τη δουλειά μου και αγκάλιασε το έργο μου. Ωστόσο, νιώθω επίσης έντονα το αίσθημα της ευθύνης απέναντι στο κοινό που με την αμέριστη αγάπη του με στηρίζει όλα αυτά τα χρόνια και στόχος μου είναι κάθε φορά να παρουσιάζω κάτι καλύτερο. Όπως πολύ σωστά αναφέρατε, τον Ιανουάριο 2022 το «Πέρασμα», που έχει ήδη παρουσιαστεί στο ομογενειακό ραδιόφωνο της Αυστρίας το 2020 και διαδικτυακά στη Νέα Υόρκη το 2021, θα ανεβεί στη σκηνή στη Θεσσαλονίκη στο εμβληματικό θέατρο Αμαλία σε σκηνοθεσία του καταπληκτικού Νίκου Βουδούρη. Πρόκειται για έναν εξαιρετικό σκηνοθέτη μεγάλης ευαισθησίας και είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που θα σκηνοθετήσει αυτός το έργο μου. Τον πολύ απαιτητικό πρωταγωνιστικό ρόλο θα ερμηνεύσει ένας νέος ηθοποιός, ο Βασίλης Βασιλείου, ο οποίος είναι ιδιαίτερα ταλαντούχος με μεγάλη ερμηνευτική γκάμα, χαρακτηριστικό εξαιρετικά σημαντικό για το συγκεκριμένο καλλιτεχνικό εγχείρημα. Η παραγωγή ανήκει στο θέατρο Αμαλία και στον Αθανάσιο Κατσίκα, τον οποίο και ευχαριστώ θερμότατα από την καρδιά μου, επειδή σε αυτούς τους πολύ δύσκολους καιρούς για το θέατρο και την τέχνη γενικότερα, τόλμησε, με μεγάλη χαρά μάλιστα, να προχωρήσει στο ανέβασμα του έργου. Για μένα πρόκειται για μια ιδιαίτερα δημιουργική περίοδο, μεγάλης συναισθηματικής φόρτισης, καθώς μόλις πριν λίγες εβδομάδες τα κλειστά θέατρα άνοιξαν και ξεκίνησε η καλλιτεχνική σεζόν μετά την πανδημία του κορονοϊού. Είμαι αισιόδοξη ότι όλα θα πάνε πολύ καλά και θα αφήσουμε οριστικά πίσω μας τις δυσκολίες που όλοι μας αντιμετωπίσαμε.

Το Πέρασμα ξεκίνησε το ταξίδι του στο εξωτερικό και τις παγκόσμιες αγορές στα αγγλικά με τίτλο «The Passage»

Εμπόριο: Μαρτυρίες αντρών, γυναικών και παιδιών θυμάτων Εμπορίας Ανθρώπων

-Ο πρωταγωνιστής σας , ο Πέτρος, δηλώνει ότι θέλει να φύγει, να πετάξει, να ζήσει ευτυχισμένος, ελεύθερος. Θεωρείτε ότι αυτή η φράση του εκφράζει πολλούς νέους ανθρώπους;

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Αυτή φράση που επιλέξατε είναι σαφώς η πιο αγαπημένη μου από το έργο. Θεωρώ πως εκφράζει όλους τους ανθρώπους και όχι μόνο τους νέους. Η ευτυχία και η ελευθερία είναι στόχοι ζωής, είναι ιδανικά.

-Μετά το «Πέρασμα» θα μεταφραστούν στα αγγλικά και άλλα έργα σας;

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Με τη βρετανική εκδοτική OnTime Books και τον υπέροχο Δημήτριο Χριστοδούλου, ιδιοκτήτη της συγκεκριμένης εταιρείας, έχουμε ήδη ξεκινήσει την επόμενη συνεργασία μας. Τρία ακόμα θεατρικά μου έργα έχουν μεταφραστεί στα αγγλικά από την καταπληκτική Πένυ Φυλακτάκη –το αποτέλεσμα είναι συγκλονιστικό- και σε λίγο καιρό και αυτά θα κυκλοφορήσουν στις παγκόσμιες αγορές. Πρόκειται για τα έργα «Χάρτινες Μοίρες» («Paper Fates»), «Το παιχνίδι της Αλίκης» («Playing with Alice») και «Παράδεισος κατ’ οίκον» («Home-made Paradise»).

 Λεζάντα:« Το Παιχνίδι της Αλίκης απέσπασε το  Α’ Βραβείο της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών

-Πριν από λίγες ημέρες παρουσιάστηκε στο 9ο Θεατρικό Φεστιβάλ HRTFest ένα ακόμη βραβευμένο έργο σας  «Το παιχνίδι της Αλίκης». Μιλήστε μας για την επιτυχία αυτή.

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Η αλήθεια είναι πως το θεατρικό μου «Το παιχνίδι της Αλίκης» έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα από κοινό και κριτικούς κι έχει αποσπάσει πολλά σημαντικά βραβεία, με πιο σπουδαίο το Α’ Βραβείο της Ένωσης Ελλήνων Λογοτεχνών. Επίσης, έχει τιμηθεί με το Α’ Βραβείο από το λογοτεχνικό περιοδικό Κέφαλος και ανακηρύχτηκε «Θεατρικό έργο της χρονιάς 2019», απέσπασε έπαινο από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών το 2018 και συμπεριλήφθηκε στη λίστα «ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2019» του Ε.Π.Ο.Κ. Με αυτό το έργο επιλέχθηκα ως συγγραφέας να συμμετάσχω στο 9ο Θεατρικό Φεστιβάλ HRTFest στην Αθήνα, γεγονός που με χαροποίησε ιδιαίτερα, επειδή πρόκειται για ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον θεατρικό φεστιβάλ με πληθώρα δράσεων και εκδηλώσεων που τείνει να γίνει θεσμός στον καλλιτεχνικό κόσμο.

Το θεατρικό μου έργο «Το παιχνίδι της Αλίκης» συμμετείχε στη δράση «Νέα Θεατρικά Έργα» και είμαι πραγματικά ευγνώμων που δέχτηκε να το σκηνοθετήσει ο υπερταλαντούχος σκηνοθέτης των πολλών και μεγάλων επιτυχιών Αντώνης Καραγιάννης. Το έργο μας αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το κοινό του Φεστιβάλ και αυτό οφείλεται τόσο στην εξαιρετικά εμπνευσμένη σκηνοθεσία του Αντώνη, όσο και στη μοναδική ερμηνεία της υπέροχης Αλεξάνδρας Τσιάγκα, που αδιαμφισβήτητα είναι μία από τις καλύτερες ηθοποιούς της γενιάς της. Η Αλεξάνδρα ερμήνευσε την Αλίκη, έναν ιδιαίτερα απαιτητικό, πολύπλοκο και δύσκολο ρόλο, με ευαισθησία, αλλά και δυναμισμό, με πάθος και γενναιότητα.

Δελίνα Βασιλειάδη: «Αγαπώ τον άνθρωπο. Σε όλα μου τα κείμενα ... αφετηρία, κέντρο και πυρήνας είναι πάντα ο άνθρωπος, η ανθρώπινη ψυχή.»
 

Στα βιβλία σας, ο αναγνώστης ξεχωρίζει την αγάπη σας για την ανθρώπινη ψυχή. Είναι το στοιχείο που προτάσσετε κάθε φορά που ετοιμάζετε κάτι καινούργιο;

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Αγαπώ τον άνθρωπο. Σε όλα μου τα κείμενα, θεατρικά, διηγήματα, παιδικά παραμύθια, αφετηρία, κέντρο και πυρήνας είναι πάντα ο άνθρωπος, η ανθρώπινη ψυχή. Πάντα.

 Δελίνα Βασιλειάδη: Η ιστορία προέκυψε από την ανάγκη να εξηγήσω ότι δεν πρέπει να μας τρομάζουν οι εφιάλτες, το αντίθετο μάλιστα.
 

 

-Η αγάπη σας για το καλό παιδικό βιβλίο αποδεικνύεται έμπρακτα καθώς και τα τρία σας παραμύθια έχουν λάβει πολλές διακρίσεις. Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης σας για «Το κορίτσι που τάιζε τα πουλιά;

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Αγαπώ τον άνθρωπο, λατρεύω τα παιδιά. Γράφω παιδικά παραμύθια με την ελπίδα να προωθήσω τη φιλαναγνωσία στα υπέροχα παιδάκια των μικρών ηλικιών. Προσπαθώ να φτιάχνω ιστορίες που τα παιδιά θα αγαπήσουν και μέσα σε αυτές θα ανακαλύψουν τους θησαυρούς που έχω κρύψει. Τα μηνύματα. Αγάπη, καλοσύνη, αλληλοβοήθεια, ισότητα, σεβασμός και αλληλοεκτίμηση. Πιστεύω βαθιά πως αν φυτέψουμε τον σπόρο της αγάπης για το καλό βιβλίο στις παιδικές ψυχούλες, τότε οι επόμενες γενιές θα φτιάξουν τον ιδανικό κόσμο που όλοι οραματιζόμαστε. Μετά το καλοκαίρι κυκλοφόρησαν τρία

παιδικά παραμύθια μου από τις εκδόσεις Μιχάλη Σιδέρη. Πρόκειται για τα «Η Νεράιδα της πιπίλας», «Το αγόρι που δεν ταίριαζε» και «Το κορίτσι που τάιζε τα πουλιά». «Το κορίτσι που τάιζε τα πουλιά», που κατέκτησε το 2ο βραβείο του Ομίλου για την UNESCO Τεχνών, Λόγου & Επιστημών Ελλάδος το 2018, είναι η ιστορία ενός κοριτσιού που ζει πέρα από τα σύννεφα, κάπου πολύ μακριά, και καθημερινά φτιάχνει όλα τα όνειρα που όλα τα παιδιά θα ονειρευτούν το βράδυ. Είναι η ονειρομαστόρισσα. Όλα τα όνειρα που κατασκευάζει είναι υπέροχα, όμορφες εικόνες αρμονίας και ευτυχίας. Φυσικά, εύλογα τότε προκύπτει το ερώτημα: «Γιατί, αφού όλες οι ονειροδημιουργίες του κοριτσιού είναι όμορφες, πολλές φορές τα παιδιά βλέπουν εφιάλτες στον ύπνο τους;» Η απάντηση θα δοθεί μέσα από τις σελίδες του παραμυθιού, μέσα από το κείμενο, αλλά και από τις υπέροχες εικόνες της έξοχης και γνήσιας καλλιτέχνιδας Δήμητρας Πέππα. Για όλα τα παιδικά παραμύθια μου καταρχάς έμπνευσή μου είναι η εννιάχρονη κόρη μου, η οποία είναι και ο πρώτος τους ακροατής και ο πιο αυστηρός κριτής μου! Η ιστορία «Το κορίτσι που τάιζε τα πουλιά» προέκυψε από την ανάγκη να εξηγήσω ότι δεν πρέπει να μας τρομάζουν οι εφιάλτες, το αντίθετο μάλιστα. Πρέπει να μάθουμε πάντα να ερευνούμε σε βάθος ό,τι μας προκαλεί φόβο και να το αντιμετωπίζουμε με θάρρος. Και είναι βέβαιο πως αν κοιτάξουμε κατά πρόσωπο ό,τι μας προβληματίζει κι ό,τι μας τρομάζει θα ανακαλύψουμε εξαιρετικά ενδιαφέροντα πράγματα.

 «Το βραβευμένο Αγόρι που δεν ταίριαζε κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σιδέρη»
 

-«Το αγόρι που δεν ταίριαζε» είναι μια ζεστή και συγκινητική ιστορία. Ποιο είναι το μήνυμα που θέλετε να περάσετε στους μικρούς σας αναγνώστες;

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: «Το αγόρι που δεν ταίριαζε», το πιο πολυβραβευμένο από τα παραμύθια μου (ενδεικτικά αναφέρω το 1ο Βραβείο του Ομίλου για την UNESCO Τεχνών, Λόγου & Επιστημών Ελλάδος το 2019, τον 1ο Έπαινο από την Ένωση Λογοτεχνών Βορείου Ελλάδος το 2019, το Β’ βραβείο στον 10ο Παγκόσμιο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό του Ε.Π.Ο.Κ., το 3ο βραβείο στον 39ο Διαγωνισμό Λογοτεχνών Π.Ε.Λ. το 2020 κα) είναι μια τρυφερή και, όπως σχολιάσατε κι εσείς, συγκινητική ιστορία ενός αγοριού πολύ ιδιαίτερου, διαφορετικού από όλα τα υπόλοιπα παιδιά της ηλικίας του. Αυτό το μαγικό αγόρι βρέθηκε ξαφνικά να ζει σε μια πόλη όπου όλα ήταν όπως έπρεπε. Έτσι τουλάχιστον έλεγαν και πίστευαν οι κάτοικοι αυτής της πόλης, οι οποίοι είχαν εξορίσει από τον τόπο τους τα χρώματα επειδή τους ζάλιζαν, τα γατάκια, τα σκυλάκια και όλα τα ζωάκια επειδή έκαναν θόρυβο με τα γαβγίσματα, τα νιαουρίσματα και τις φωνές τους, τις παιδικές χαρές επειδή ενοχλούσαν τα παιδιά τους πολίτες με τη φασαρία και τα γέλια τους. Κάπως έτσι ήταν για τους πολίτες της πόλης αυτής το ιδανικό μέρος για να ζεις. Αποστειρωμένο, δίχως χρώματα, ήχους, ζωή και χαρά. Σε αυτόν τον παράξενο τόπο βρέθηκε το αγόρι μας που φυσικά δεν ταίριαζε καθόλου σε αυτό το κλίμα. Ήταν ζωγράφος και με το γλυκό του χαμόγελο, τα μαγικά του πινέλα, τα χρώματα και τις δημιουργίες του άρχισε να δίνει ζωή, χρώμα και χαρά στον κόσμο. Και πώς αντέδρασαν οι πολίτες αυτής της ιδανικής για αυτούς πόλης σε αυτές τις αλλαγές; Η απάντηση στο παραμύθι φυσικά, που κρύβει και μια μεγάλη έκπληξη στο τέλος!
Το αγόρι αυτό το αγαπώ ιδιαίτερα, είναι ένα πολύ ξεχωριστό πλάσμα. Το ίδιο ακριβώς ένιωσε από την πρώτη κιόλας στιγμή η εικονογράφος του βιβλίου, η υπέροχη Δέσποινα Ανδρέου, που αμέσως έβαλε το αγόρι αυτό στην καρδιά της, του έδωσε μορφή και το έντυσε με χρώματα. Και οφείλω να ομολογήσω ότι η εικονογράφηση ξεπέρασε τις προσδοκίες μου. Σε κάθε κείμενό μου κρύβω μηνύματα ώστε τα παιδιά να ψάχνουν να τα βρίσκουν. Το συγκεκριμένο παραμύθι έχει πολλά μηνύματα και πολλά επίπεδα ανάγνωσης, ενώ απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Από τα μικρά παιδάκια μέχρι τα παιδιά των τελευταίων τάξεων του δημοτικού. Βέβαια, πιστεύω βαθιά πως τα παιδικά παραμύθια δεν πρέπει να διαβάζονται μόνο από τα παιδιά, αλλά κι από εμάς, τους μεγάλους. Αν όλοι εμείς διαβάζουμε περισσότερο παραμύθια θεωρώ πως μόνο να κερδίσουμε μπορούμε.

 Δελίνα Βασιλειάδη: «Σε δεύτερη ανάγνωση θα ανακαλύψει ο αναγνώστης ότι το μήνυμα του βιβλίου  είναι πιο βαθύ»

-Το τρίτο βραβευμένο παραμύθι «Η νεράιδα της πιπίλας» σίγουρα θα βοηθήσει πολλούς γονείς στο μεταβατικό στάδιο του αποχωρισμού της. Είναι μια βιωματική ιστορία που θέλατε να τη μοιραστείτε;

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Το παραμύθι μου «Η Νεράιδα της πιπίλας», που βραβεύτηκε το 2017 από την ΑΝΙΜΑ εκδοτική, απευθύνεται, όπως είναι φανερό, σε πολύ μικρά παιδάκια που ακόμα έχουν πιπίλα. Σε πρώτη ανάγνωση είναι η ιστορία ενός μικρού κοριτσιού, της Μαρίας, η οποία αποφασίζει μόνη της να αφήσει την πιπίλα της επειδή μεγαλώνει και πλέον δεν την χρειάζεται και, επειδή το κάνει αυτό, έρχεται η νεράιδα της πιπίλας, η Μυρτάλη, παίρνει την πιπίλα και προσφέρει με χαρά ένα

όμορφο δώρο στο παιδί. Ωστόσο, σε δεύτερη ανάγνωση θα ανακαλύψει ο αναγνώστης ότι το μήνυμα είναι πιο βαθύ. Η Μαρία, το κορίτσι που αποφασίζει μόνο του να αποχωριστεί την πιπίλα επειδή έχει μεγαλώσει, το κάνει αυτό μόνο του! Αυτό είναι το σημαντικό στοιχείο για μένα. Η προσωπική επιλογή. Η Μαρία, χωρίς κάποιος να την πιέσει, να την αναγκάσει, να τη δωροδοκήσει, αποφασίζει ότι πλέον δεν χρειάζεται την πιπίλα.

Η Μαρία μεγαλώνει, είναι ένα σκεπτόμενο πλάσμα που μπορεί, εφόσον έχει αποκτήσει τα σωστά υλικά και εργαλεία από το περιβάλλον της, εφόσον έχει ακούσει όλα αυτά που οι γονείς, οι δάσκαλοι, οι παππούδες, οι γιαγιάδες έχουν να της πουν, να αποφασίσει για τον εαυτό της τι είναι καλό και τι κακό. Πρόκειται δηλαδή για μια προσωπική επιλογή του παιδιού, για μια προσωπική νίκη της Μαρίας. Μία από τις πολλές που θα ακολουθήσουν. Το νόημα είναι να είμαστε σκεπτόμενα πλάσματα, να αποφασίζουμε για τον εαυτό μας τι είναι καλό και τι όχι, αφού, βέβαια πρώτα έχουμε κάνει την έρευνά μας και έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας όλες τις πληροφορίες και τα απαραίτητα στοιχεία που μας χρειάζονται και που –συνήθως- προέρχονται από το περιβάλλον μας και τους ανθρώπους που μας αγαπούν και θέλουν μόνο το καλό μας. Κι αυτό ισχύει όχι μόνο για τα παιδιά, αλλά και τους μεγάλους. Και στη «Νεράιδα της πιπίλας» την εκπληκτική εικονογράφηση υπογράφει η Δήμητρα Πέππα, η οποία κατόρθωσε μέσα από τις εικόνες της να δημιουργήσει την ατμόσφαιρα που θέλαμε.

Όλη η ιστορία διαδραματίζεται μέσα στο σπίτι της οικογένειας της Μαρίας και ήταν εξαιρετικά σημαντικό το πώς θα ήταν αυτό το σπίτι. Και το κυριότερο, το πώς θα ήταν οι σχέσεις των μελών της οικογένειας. Η σχέση της Μαρίας με τους γονείς της, αλλά και η σχέση των δυο γονιών μεταξύ τους. Η μαγική εικονογράφηση της Δήμητρας απέδωσε ακριβώς αυτό που ήθελα να εκφράσω με το κείμενο. Σχετικά με το αν η ιστορία προέκυψε από μια προσωπική εμπειρία, η αλήθεια είναι πως όντως η Μυρτάλη, η κόρη μου, μόνη της μια μέρα αποφάσισε πως μεγάλωσε και πλέον δεν χρειάζεται άλλο την πιπίλα της. Και αυτό αποτέλεσε την έμπνευση για να γραφτεί η ιστορία της νεράιδας της πιπίλας. Εύχομαι να αρέσει και αυτή η ιστορία μου σε γονείς και, κυρίως, σε παιδιά και να βοηθήσει τα μικρά παιδάκια να αφήσουν εύκολα τις πιπίλες τους όταν πια δεν θα τις χρειάζονται.

-Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σας;

ΔΕΛΙΝΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ: Αντιπαθώ το τέλμα και πάντα προσπαθώ να βρίσκομαι σε δράση και σε κίνηση. Πάντα γράφω και δουλεύω ακατάπαυστα. Ωστόσο, όπως είναι λογικό και αναμενόμενο, αυτήν την περίοδο η προσοχή μου είναι στραμμένη στο «Πέρασμα» που, όπως προαναφέρθηκε, ανεβαίνει τον Ιανουάριο στο θέατρο Αμαλία στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, ετοιμάζουμε με τη βρετανική εκδοτική OnTime Books τα τρία επόμενα θεατρικά προς έκδοση, ενώ είμαστε και με τον εκδότη των θεατρικών μου έργων στην Ελλάδα, τον Θεόδωρο Κουλεδάκη, σε συζητήσεις ως προς τα επόμενα βήματά μας. Ήδη υπάρχουν έτοιμα κάποια κείμενα και πρέπει να αποφασίσουμε πώς θα προχωρήσουμε. Εννοείται ότι ακόμα αρθρογραφώ, όπως κάνω από το 2007, στο φιλμ νουάρ, ενώ είμαι και σε συζητήσεις για να ανέβει άλλο ένα θεατρικό μου έργο στη σκηνή-αλλά ακόμα αυτό το καλλιτεχνικό εγχείρημα είναι σε πολύ πρώιμο στάδιο.

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top