8 κλασικά + 3 σύγχρονα αναγνώσματα για φθινοπωρινές βιβλιο-αποδράσεις

Οι προτάσεις του star.gr που θα σας συντροφεύουν τις φθινοπωρινές μέρες

Βιβλία

Το φθινόπωρο οι υποχρεώσεις αυξάνονται και χρειαζόμαστε υπομονή αλλά και τρόπους για να ταξιδέψουμε, να αποδράσουμε από την καθημερινότητα συντροφιά με καλά βιβλία.

Το star.gr παρουσιάζει  κλασικά και σύγχρονα μυθιστορήματα αλλά και σημαντικά θεατρικά έργα που θα σας κρατήσουν την καλύτερη παρέα τις φθινοπωρινές μέρες.

Ναυτικές περιπέτειες με πολλή δράση και ανατροπές. Πρωταγωνιστές που εξαπατήθηκαν αλλά και προσωπικότητες  που σκληραγωγήθηκαν, ήρωες που έγιναν υπεράνθρωποι και έγραψαν τη δική τους μαγική ιστορία.

Ό,τι και να επιλέξετε ,να γνωρίζετε ότι πρόκειται για εξαιρετικά βιβλία που εξυμνούν την ελευθερία του πνεύματος και του σώματος.

Συνέντευξη star.gr: Ο «Παράδεισος κατ' οίκον» της Δελίνας Βασιλειάδη

«Χρυσός» του Ευγένιου Ο’Νηλ από τις εκδόσεις Δωδώνη

Ο Χρυσός είναι πραγματικά μια μοναδική ναυτική περιπέτεια, ένα ταξίδι , μια αναζήτηση για ένα θησαυρό και ένα όνειρο για πλούτη που τελικά οδηγούν τον πρωταγωνιστή στην απόγνωση. Βλέπει τα σημάδια όμως αρνείται να δεχτεί αυτό που αναγνωρίζουν οι άλλοι.Τα θαλασσινά ταξίδια ενέπνευσαν τον  Ο’ Νηλ να γράψει τον «Χρυσό» και επηρέασαν το έργο του.

Πρόκειται για μια ναυτική περιπέτεια· ναυαγοί σ’ ένα νησί, ο καπετάνιος και το πλήρωμά του, βρίσκουν μια κασέλα με χρυσάφι, τη θάβουν για να ξανάρθουν κάποτε να την πάρουν. Το όνειρό τους να γίνουν πλούσιοι τους στοιχειώνει. Ο μάγειρας και ο μούτσος βλέπουν τη σκηνή. Επειδή δεν πιστεύουν ότι είναι χρυσάφι αλλά μπρούτζος, δολοφονούνται και ο καπετάνιος ζει με τις τύψεις αλλά και το όνειρο να γυρίσει κάποτε με μια καινούρια σκούνα να πάρει το χρυσάφι.
Οι υπόλοιπες τρεις πράξεις διαδραματίζονται στο σπίτι του καπετάνιου, όπου το μυστικό γίνεται εμμονή της γυναίκας του που τον παροτρύνει να το ομολογήσει. Ο ίδιος βρίσκει καταφύγιο στη φαντασία του· παραμένει σιωπηλός αλλά η μπερδεμένη του συνείδηση τον οδηγεί στην καταστροφή.
Γενικά, τα έργα του Ο’ Νηλ χαρακτηρίζονται από τραγικές καταστάσεις αλλά και διάχυτη απαισιοδοξία· και σε αυτό το θεατρικό πράγματι οι ήρωες, αν και περιθωριοποιημένοι και βουτηγμένοι στη διαφθορά, προσπαθούν να κάνουν όνειρα που τελικά τους οδηγούν στην απόγνωση. Η δραματική κορύφωση έρχεται όταν ο καπετάνιος τελικά αναγκάζεται να παραδεχτεί ότι το δήθεν χρυσάφι ήταν μπρούτζος!

Χρυσός

«Εκεί που τραγουδάνε οι καραβίδες» της Ντέλια Όουενς 

‘Εχει χαρακτηριστεί και όχι άδικα, ως επώδυνα πανέμορφο, ένα βιβλίο που σου κόβει την ανάσα. Η ιστορία μιας διαφορετικής ενηλικίωσης ενός κοριτσιού που μεγαλώνει μόνο του σε έναν βαλτότοπο της Βόρειας Καρολίνας. Ο πόνος της εγκατάλειψης και της μοναξιάς συγκλονίζει.. Έρωτας, αγωνία και πανέμορφα φυσικά τοπία εναλλάσσονται σε όλη τη διαδρομή. Το βιβλίο είναι το πρώτο μυθοπλαστικό έργο της ‘Οουενς και κυκλοφόρησε το 2018 κάνοντας μια απίστευτη διαδρομή για μήνες στη λίστα των ευπώλητων των New York Times. Πούλησε 4 εκατομμύρια αντίτυπα μόνο στις ΗΠΑ. Η συγγραφέας είναι λάτρης της φύσης έχει αφιερώσει τη ζωή της στην μελέτη ζώων και απομακρυσμένων περιοχών της Αφρικής. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Δώμα.

Συνέντευξη με έναν «μυθομανή» συγγραφέα

Εκεί που τραγουδάνε οι καραβίδες

Ο «Κόμης Μοντεχρίστος» του Αλέξανδρου Δουμά 

Είναι σίγουρα ένα από τα κλασικά πολυδιαβασμένα και αγαπημένα βιβλία όλων των εποχών. Μπορεί ν΄ αποτελείται από δυο τόμους με συνολικά 2.200 σελίδες, όμως είναι ένα διασκεδαστικό ανάγνωσμα που διαβάζεται πολύ εύκολα.Όταν τελείωσα τον πρώτο τόμο και ξεκίνησα τον δεύτερο μια θλίψη με συνεπήρε καθώς το συγκλονιστικό  αυτό μυθιστόρημα σύντομα θα έφτανε στο τέλος του. Η πλοκή είναι απίστευτη ενώ η γραφή του είναι απολαυστική, γεμάτη περιπέτειες.

Ο Αλέξανδρος Δουμάς δεν μας ταξιδεύει απλώς με μια ρομαντική ιστορία. Μας βάζει να αναρωτηθούμε για το δίκαιο, την εκδίκηση και τα όριά τους. Η σπουδαία προσωπικότητα του Κόμη Μοντεχρίστο θα σας θυμίσει τι σημαίνει αγώνας για ζωή. Αλλωστε κανείς άλλος ήρωας δεν μπόρεσε να μείνει για πάντα στις συνειδήσεις των εφήβων και των ενηλίκων.‘Όπως αναφέρει η διευθύντρια της σειράς Orbis Literae, Μπέλλα Αρμάου, «Ο κεντρικός χαρακτήρας, ο Εδμόνδος Νταντές, μετέπειτα Κόμης Μοντεχρίστος, είναι το πρότυπο του ανθρώπου που η δοκιμασία τον σκληραγωγεί για να φτάσει να γίνει σχεδόν υπεράνθρωπος. Πίσω από τα λόγια και τις περιγραφές δεν λείπει πουθενά η κριτική ματιά του συγγραφέα, ο οποίος ελέγχει ακόμα και τον βασικό του ήρωα όταν κινδυνεύει να υπερβεί τα όρια της δικαιοσύνης».

Ξεχώρισα δύο φράσεις του Κόμη: «Στον κόσμο δεν υπάρχει ούτε ευτυχία ούτε δυστυχία.Υπάρχει μόνο η σύγκριση μιας κατάστασης με μια άλλη αυτό είναι όλο. Μόνο αυτός που γνώρισε την υπέρτατη κακοτυχία είναι ικανός να νιώσει την υπέρτατη τύχη. Πρέπει να έχεις φτάσει στο σημείο να θέλεις το θάνατο σου για να ξέρεις, Μαξιμιλιανέ, τι ωραίο που είναι να ζεις. Αν δεν το διαβάσατε αυτό το  καλοκαίρι ,επιλέξτε το για το φθινόπωρο , θα σας κρατήσει την ωραιότερη συντροφιά.

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Gutenberg

ΤΟΜΟΣ Α' :https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=2594

ΤΟΜΟΣ Β':https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=2595

Κόμης Μοντεχρίστος

«Νανά» του Εμίλ Ζολά σε θεατρική διασκευή του Ουιλιάμ Μπερτράν Μπυσνάκ

Το μυθιστόρημα του Εμίλ Ζολά "Nανά" ,το οποίο εκδόθηκε το 1880, έμελλε να γίνει ένα από τα δημοφιλέστερα έργα της γαλλικής λογοτεχνίας.Προκάλεσε στην εποχή του έντονες αντιδράσεις ,διασκευάστηκε για το θέατρο από τον Ουιλιάμ Μπερτράν Μπυσνάκ και μας το παρουσιάζουν οι ιστορικές εκδόσεις Γκοβόστη.

Ο Εμίλ Ζολά (1840-1902) είναι φυσιογνωμία μέγιστης εμβέλειας με συγγραφικό και πολιτικό έργο που παραμένει σύγχρονο και ασκεί επιρροή ακόμη και σήμερα.Πρόκειται για ένα θεατρικό έργο σε πέντε πράξεις,που έκανε πρεμιέρα στο Παρίσι, στο θέατρο Αμπιγκύ, στις 29 Ιανουαρίου 1881. Από τον Φλωμπέρ («Εξαιρετικό! Αριστουργηματικό!») και τον Ουισμάν («Οι αστοί εξεγέρθηκαν») ως την κυβέρνηση που σκέφτηκε προς στιγμήν να απαγορεύσει την κυκλοφορία του. Η Νανά είναι μια πόρνη πολυτελείας και ανάγεται από τον συγγραφέα στο απόλυτο θηλυκό. Οι άντρες σέρνονται εξουθενωμένοι στα πόδια της, για χάρη της αφανίζονται περιουσίες, ανάμεσα στα θύματά της τα μέλη της καλής κοινωνίας.

Από την παρουσίαση του βιβλίου:

Η Νανά είναι femme fatale, μια καταστροφική δύναμη που λυμαίνεται μια κοινωνία σε παρακμή. Όμως η δίψα της για πολυτέλεια θα είναι και η αιτία της πτώσης της. Την ώρα που η Νανά πεθαίνει, ο γαλλογερμανικός πόλεμος κηρύσσεται. Το αριστούργημα του Ζολά, «Νανά», διασκευάστηκε για το θέατρο από τον Ουιλιάμ Μπερτράν Μπυσνάκ, διασκευή την οποία προλογίζει ο ίδιος ο Εμίλ Ζολά σημειώνοντας, μεταξύ άλλων: «Η ιστορία του δράματος που προέρχεται από το μυθιστόρημα «Νανά» είναι πολύ απλή […] Όταν κυκλοφόρησε η «Νανά», ο κ. Μπυσνάκ ήρθε να μου ζητήσει να κάνει και το θεατρικό έργο για το Αμπιγκύ […] Αν δεν το αποφάσιζα, όχι μόνο θα ήμουν αχάριστος προς τον κ. Μπυσνάκ, ο οποίος σημείωσε μια τόσο μεγάλη επιτυχία με την «Ταβέρνα», αλλά επιπλέον θα κατέστρεφα και τη λογική σχέση που έβλεπα ανάμεσα στην «Ταβέρνα» και τη Νανά…»

Νανά

«Εξόριστοι» του Τζέιμς Τζόις από τις εκδόσεις Δωδώνη

«Οι Εξόριστοι» είναι το μοναδικό θεατρικό έργο του σπουδαίου Ιρλανδού λογοτέχνη Τζέιμς Τζόυς. Πρόκειται για ένα έργο – ύμνο στην ελευθερία του πνεύματος και του σώματος. Το έργο ολοκληρώθηκε το 1915 και εκδόθηκε το 1918.Παρά τις προσπάθειες του ίδιου του Τζόις και του αμερικανού ποιητή Έζρα Πάουντ απορρίφθηκε από τα θέατρα και περιφρονήθηκε από τους κριτικούς. Ωστόσο το 1926 ανέβηκε στο Λονδίνο και προκάλεσε τον θαυμασμό του Τζορτζ Μπέρναντ Σω. Η πιο επιτυχημένη παραγωγή των Εξόριστων ήταν του Χάρολντ Πίντερ το 1970 στο Mermaid Theatre και έλαβε διθυραμβικές κριτικές παγκοσμίως.

Ο Ρίτσαρντ, η Μπέρθα, η Μπεατρίς και ο Ρόμπερτ προσεγγίζουν το ζήτημα της ανθρώπινης ελευθερίας και αξιοπρέπειας. Ο Ρίτσαρντ, συγγραφέας, μετά από εννιά χρόνια αυτοεξορίας στη Ρώμη, γυρίζει στην πατρίδα του την Ιρλανδία, χωρίς να είναι σίγουρος αν θα παραμείνει. Οι σκιές-φωνές του τόπου που τον έδιωξε, της θρησκείας που δεν τον κέρδισε, της μητέρας που τον εγκατέλειψε, τον ακολουθούν, ενισχύοντας το αίσθημα της κόπωσης και της δυστυχίας του, παρά την απέραντη αγάπη της γυναίκας του, της Μπέρθα. Οι Εξόριστοι του Τζόις είναι κατά βάση αυτοεξόριστοι από τις προσωπικές τους σχέσεις και επιθυμίες.

Εξόριστοι

«Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας» του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες  

Το αριστουργηματικό έργου του Γκαρσία Γκαμπριέλ Μάρκες εκδόθηκε το 1985 και γνώρισε μεγάλη επιτυχία σε όλον τον κόσμο…Ο καρτερικός έρωτας που πάντα συγκινεί…

Ένας άντρας περιμένει 51 χρόνια, 9 μήνες και 4 μέρες…

Μια συγκινητική ιστορία ανάμεσα σε δυο ανθρώπους που κάποτε αγαπήθηκαν. Τα εμπόδια όμως τότε ήταν πολλά. Οι δρόμοι τους χώρισαν για να ενωθούν και πάλι μετά από πολλές δεκαετίες. Μια τρυφερή ιστορία που έγραψε την δική της ιστορία και θεωρείται από τα πιο σπουδαία έργα του.

Ήταν αναπόφευκτο: το άρωμα του πικραμύγδαλου του θύμιζε πάντα τη μοίρα των αδιέξοδων ερώτων. Όταν η νεαρή Φερμίνα Δάσα αρνείται τις παθιασμένες προτάσεις του Φλορεντίνο Αρίσα και παντρεύεται τον δόκτορα Χουβενάλ Ουρμπίνο, ο αθεράπευτα ρομαντικός Φλορεντίνο αναζητά παρηγοριά στην αγκαλιά πολλών άλλων γυναικών, καμία όμως δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη Φερμίνα στην καρδιά του. Πιστός στον όρκο του ότι θα την αγαπάει για πάντα, ζει για την ημέρα που εκείνη θα απελευθερωθεί από τα δεσμά της. Όταν, μισό αιώνα αργότερα, ο σύζυγος της Φερμίνα σκοτώνεται προσπαθώντας να κατεβάσει τον παπαγάλο του από ένα δέντρο μάνγκο, ο Φλορεντίνο αρπάζει την ευκαιρία να δηλώσει την αιώνια αγάπη του. Μπορεί όμως ο νεανικός τους έρωτας να ξαναζωντανέψει στο λυκόφως της ζωής τους;

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός

ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας

«Βαν Γκογκ: Γράμματα στον αδελφό του Θεόδωρο» από τις εκδόσεις Γκοβόστη

To βιβλίο «Γράμματα στον αδελφό του Θεόδωρο» κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 1952 ,για πρώτη φορά από τις Εκδόσεις Γκοβόστη, σε μετάφραση του Σπύρου Σκιαδαρέση.

Ο εκδοτικός οίκος το ανατύπωσε, διατηρώντας το πρωτότυπο, που ήταν επιλογή του εκδότη Κώστα Γκοβόστη.

Ο αναγνώστης μέσα από τα γράμματα που έστειλε ο Βαν Γκογκ στον αδελφό του ανακαλύπτει,τον ευαίσθητο ψυχισμό του.Το βιβλίο περιέχει τις συγκλονιστικές επιστολές που ο ζωγράφος έγραφε στον αδελφό του καθ΄όλη τη διάρκεια της ζωής του.Ο διασημότερος και ίσως σπουδαιότερος ζωγράφος αποκαλύπτεται μέσα από αυτό το υπέροχο και ξεχωριστό βιβλίο. Ο Βαν Γκογκ εκφράζει το πάθος για τη δουλειά του. Τα οικονομικά προβλήματα εμφανίζονται συνεχώς ως εμπόδιο στην τέχνη του, αφού πολλές φορές δεν έχει χρήματα ούτε για τα υλικά που του χρειάζονται για να ζωγραφίσει. Τελειομανής, εργασιομανής, μοναχικός, παράξενος, παθιασμένος με τα πινέλα και την ζωγραφική του. Σε όλη του τη ζωή ο μεγάλος ζωγράφος πάλευε με τα σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα που αντιμετώπιζε και με την ανέχεια, καθώς, όσο ζούσε, δεν είχε καταφέρει να πουλήσει παρά έναν μόνο πίνακα.

Ο αδελφός του, Τεό, ήταν εκείνος που τον στήριζε οικονομικά και μοιραζόταν τις καλλιτεχνικές και προσωπικές του αγωνίες . Η συγκινητική σχέση ανάμεσα στα δύο αδέλφια, τον ζωγράφο και τον επιτυχημένο έμπορο τέχνης, ξεδιπλώνεται ανάγλυφα μέσα από τις εκατοντάδες επιστολές που έστειλε ο Βίνσεντ στον Τεό.

γράμματα στο αδελφό του Θεόδωρο

«Ο Δήμαρχος του Κάστερμπριτζ» του Τόμας Χάρντι από τις εκδόσεις Gutenberg

Πρόκειται για ένα από τα κορυφαία έργα του μεγάλου Άγγλου συγγραφέα. Γράφτηκε το 1886 και με αυτό το βιβλίο άρχισε να εδραιώνεται η φήμη του χάρη στον αξιομνημόνευτο χαρακτήρα του ήρωα και τις διαρκείς ανατροπές στην πλοκή.Στο έργο του απεικονίζει έναν χαρακτήρα που παλεύει ενάντια στα πάθη τους, καθώς και ενάντια στις περιστάσεις. Ένα σημαντικό έργο που προσφέρουν στο αναγνωστικό κοινό τους οι εκδόσεις Gutenberg και δεν θα πρέπει να λείπει από τη βιβλιοθήκη μας.

Ο Τόμας Χάρντι αποδίδει ρεαλιστικά τις σκηνές από την καθημερινότητα απλών ανθρώπων τονίζοντας κάθε φορά τις συνθήκες της εποχής αλλά και τα ήθη. Άλλωστε για  εκείνον «Ο Δήμαρχος του Κάστερμπριτζ» είναι μια «μελέτη του χαρακτήρα και των πράξεων του ανθρώπου». Το πιο «ελληνικό» έργο του Χάρντι, όπως τονίζει στον πρόλογό του ο Dale Kramer, μια και «ο ήρωάς του αντιστοιχίζεται με τον Οιδίποδα, τον Κρέοντα, τον Αγαμέμνονα και τον Προμηθέα».

Ο Δήμαρχος του Κάστερμπριτζ

«Ένας περίεργος ξένος» του Κύρο Πόντε 

Πώς θα νιώθατε αν κάποια στιγμή μαθαίνατε ότι οι γονείς σας έκρυψαν κάτι σημαντικό από το παρελθόν σας, κάτι που σας αφορά άμεσα;

Ο πρωταγωνιστής του βιβλίου ουσιαστικά δεν ήξερε σχεδόν τίποτα για την ιστορία των γονιών του. Πώς λοιπόν να προέκυπτε θύμηση από κάτι που δεν είχε ζήσει και δεν γνώριζε; Η μητέρα του απέφευγε να μιλήσει για το παρελθόν. Τις ελλιπείς γνώσεις, τις είχε συλλέξει από αποσπασματικές διηγήσεις της μεγαλύτερης αδελφής του. Για να αυτοπαρηγορηθεί, προσπαθούσε να πείσει τον εαυτό του ότι οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ελλιπείς γνώσεις για το παρελθόν των γονιών τους. Οι περισσότεροι άνθρωποι κατείχαν όμως πολύ περισσότερα από αυτόν, που ούτε καν το όνομα τού πατέρα του δεν γνώριζε. Δυστυχώς, δεν είχε την υπερφυσική ικανότητα ενός Όσκαρ Μάτσερατ να θυμάται περιστατικά που συνέβησαν πριν γεννηθεί. Αρκετά νωρίς κατάλαβε ότι η οικογένειά του δεν ήταν πλήρης, της έλειπε ένα μέλος. Τον ακριβή λόγο δεν τον έμαθε ποτέ. Ήταν ένας χωρισμός, μια ανεκπλήρωτη αγάπη; Όφειλε, άραγε, τη ζωή του στην τύχη, σε μια σύντομη ερωτική περιπέτεια; Αργότερα δεν τον ενδιέφερε καθόλου η ιστορία του πατέρα του. Είχε συμβιβαστεί με την απουσία του. Δεν μπορούσε σε όλη του τη ζωή να τρέχει ξοπίσω του, πίσω από ένα φάντασμα. Τώρα, όμως, η αναζήτησή του γινόταν αναγκαία, αφού ήλπιζε έτσι να αντισταθμίσει την απουσία της μητέρας του και να μάθει επιτέλους τον λόγο της σιωπής και του θανάτου της.

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Γκοβόστη

ένας περίεργος ξένος

«Ο Κερασοβίτης Άνδρας» της  Ανδρομάχης Μπούνα από τις εκδόσεις Δωδώνη

Μετά την κερασοβίτισσα μάνα και την κερασοβίτισσα νύφη η Ανδρομάχη Μπούνα συνεχίζει το υπέροχο ταξίδι της στο Κεράσοβο και μας παρουσιάζει μια νέα έρευνα της για τον κερασοβίτη άντρα.Το βιβλίο «Ο Κερασοβίτης Άνδρας:Μνήμες και προφορική ιστορία» καταγράφει προφορικές αφηγήσεις των ανδρών του χωριού που αφορούν τα προσωπικά βιώματα και τις μνήμες τους, ως Κερασοβιτών Ανδρών, ως ξενιτεμένων, μαστόρων, γαμπρών, πατεράδων, γεννηθέντων από το 1932 έως το 1967.Τα στοιχεία αυτά προέκυψαν έπειτα από επιτόπια έρευνα στην Αγία Παρασκευή – Κεράσοβο Κονίτσης.

Η Ανδρομάχη Μπούνα καταγράφει με μεγάλη μαεστρία την μεγάλη Ηπειρώτικη παράδοση.

Ο Κερασοβίτης Άνδρας

«Οι Δαιμονισμένοι» του Φιόντορ Ντοστογιέβσκη από τις Εκδόσεις Γκοβόστη

«Οι Δαιμονισμένοι» σε μετάφραση του Άρη Αλεξάνδρου, γράφτηκε το 1870 και είναι ένα από τα πιο πολιτικοποιημένα έργα του Ντοστογιέφσκι. Δεν εξερευνά μόνο το βάθος της ανθρώπινης ψυχής, αλλά είναι ταυτόχρονα και μια ουσιαστική μαρτυρία της ζωής στην τσαρική Pωσία του τέλους του 19ου αιώνα. Αποτελεί την τρίτη από τις τέσσερις σπουδαίες νουβέλες του Ντοστογιέφσκι, "Έγκλημα και Τιμωρία" (1866), "Ο Ηλίθιος" (1869), και "Οι αδερφοί Καραμαζώφ" (1880) μετά την επιστροφή του από την εξορία στη Σιβηρία.Οι δαιμονισμένοι είναι μια κοινωνική και πολιτική σάτιρα, ένα ψυχολογικό δράμα, και μεγάλης κλίμακας τραγωδία. Δεν είναι το βιβλίο ενός Ανθρώπου, δεν είναι το βιβλίο ενός Λαού και μιας Εποχής - είναι το Ημερολόγιο της Ψυχής του Κόσμου. Ποτέ και σε κανένα έργο λογοτεχνικό, κοινωνιολογικό, φιλοσοφικό, δεν παρουσιάστηκε ακέραιη η Ανθρωπότητα, έτσι και τόσο γυμνή αντίκρυ στη Φύση, στον Θεό, στον εαυτό της. Το πρόβλημα, το αιώνιο πρόβλημα της ζωής και της καταγωγής της και του σκοπού της, το πρόβλημα της ελευθερίας της βούλησης και των ορίων της, το πρόβλημα του θανάτου και της εκλογής του, ποτέ κανείς δεν το βίωσε τόσο καυστικά, τόσο τραγικά, όσο οι Δαιμονισμένοι. Μέσα στο συμπαντικό χάος περιδινούνται, συγκρούονται, συντρίβονται κι αρμονίζονται σαν ήλιοι οι ψυχές των Δαιμονισμένων, οι ανθρώπινες ψυχές, οι ψυχές μας, φλεγόμενες απ' την ίδια τους τη φλόγα, φωτίζοντας με τη φλόγα τους τον εαυτό τους και το αιώνια ανανεούμενο και μεγαλυνόμενο θαύμα του Κόσμου.

Οι Δαιμονισμένοι

 

 

 

 

 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top