Μαρία Μπακοδήμου: Με τον 25χρονο γιο της, Νικήτα Αργυρόπουλο στο Ντουμπάι

Δείτε φωτογραφίες από το ταξίδι τους

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ένα δώρο στον εαυτό της έκανε η Μαρία Μπακοδήμου για να τον επιβραβεύσει που δούλεψε σκληρά το 2024.

Μαζί με τον γιο της Νικήτα Αργυρόπουλο ταξίδεψαν μέχρι το Ντουμπάι.

Αργυρόπουλος για Μπακοδήμου: «Η σχέση μας έχει περάσει από πολλά κύματα»

Μάλιστα, ανήρτησε μια σειρά από φωτογραφίες δείχνοντας πόσο δεμένοι είναι μαμά και γιος. 

«Το δώρο μου. Αυτό το ταξίδι ήταν η επιβράβευση στον εαυτό μου γιατί δούλεψε σκληρά το 2024 και του άξιζε 100%», έγραψε στη λεζάντα η Μαρία Μπακοδήμου.

 

Αυτή την περίοδο η παρουσιάστρια απέχει από τα τηλεοπτικά πλατό και έχει αφοσιωθεί σε κάποια podcast που κάνει με στόχο την αυτοβελτίωση.

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top