Βρισηίδα Ανδριώτου: Το πρόβλημα υγείας της και το δημόσιο μήνυμα

Όσα έγραψε το μοντέλο στο Instagram της!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Την πρόσφατη περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της, μοιράστηκε με τους followers της στο Instagram το πρωί της Παρασκευής (24/02), η Βρισηίδα Ανδριώτου.

Αυτοί είναι οι επώνυμοι που ερωτεύτηκαν το 2022! 

 

 

Η πρώην παίκτρια του Survivor, ενημέρωσε το διαδικτυακό της κοινό πως πέρασε δύο δύσκολα 24ωρα, χωρίς ωστόσο να αποκαλύπτει τι είναι αυτό που την ταλαιπώρησε.

Στο νοσοκομείο η Βρισηίδα Ανδριώτου - Στο πλευρό της ο Σπύρος Μαρτίκας

Η αποκάλυψη της Βρισηίδας Ανδριώτου για το πρόβλημα υγείας της

Το Insta Story της Βρισηίδας Ανδριώτου για το πρόβλημα υγείας της

«Καλημέρα σας. Ευχαριστώ πάρα πολύ για τα μηνύματά σας. Θα σας απαντήσω όποτε νιώσω καλύτερα. Πέρασα δύο εφιαλτικές ημέρες για την υγεία μου. Λυπάμαι όσους δεν έχω σηκώσει ούτε τηλέφωνο. Δεν ήμουν σε θέση ούτε για να μιλήσω. Θα σας απαντήσω όταν γίνω καλύτερα. Σας αγαπώ όλους», έγραψε χαρακτηριστικά στο Insta Story της. 

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top