Λεβέντης: Αποσωληνώθηκε μετά από 47 μέρες, αλλά παραμένει στη ΜΕΘ

Νόσησε από κορωνοϊό στις 25 Σεπτεμβρίου

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Αποδυναμωμένος, εξαιτίας της μακράς νοσηλείας του, αλλά με σαφή σημάδια βελτίωσης εξακολουθεί να νοσηλεύεται ο Βασίλης Λεβέντης στον Ευαγγελισμό.

Ο πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων αποσωληνώθηκε μετά από 47 μέρες, ωστόσο παραμένει νοσηλευόμενος στη ΜΕΘ (Μονάδα Εντατικής Θεραπείας).

Διασωληνώθηκε ξανά ο Βασίλης Λεβέντης - Επιδεινώθηκε η κατάστασή του

Είναι αιμοδυναμικά σταθερός και υποβάλλεται σε φυσικοθεραπείες, ενώ έχει καλή επικοινωνία.

Οι γιατροί είναι αισιόδοξοι για την πορεία της υγείας του, αλλά ο οργανισμός του είναι ακόμη εξασθενημένος.

Ο κ. Λεβέντης νόσησε από κορονοϊό στις 25 Σεπτεμβρίου και κρίθηκε αναγκαία η νοσηλεία του στον Ευαγγελισμό.

Τρεις ημέρες μετά αποσωληνώθηκε, ωστόσο κρίθηκε αναγκαία την αμέσως επόμενη ημέρα να διασωληνωθεί εκ νέου, καθώς η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top