Ηλεκτρονικά θα γίνεται η αντικατάσταση του εντύπου της άδειας οδήγησης.
Η αίτηση και τα δικαιολογητικά, που απαιτούνται, θα κατατίθενται ηλεκτρονικά, μέσω της πλατφόρμας του gov.gr.
Η εφαρμογή της υπηρεσίας ξεκινά πιλοτικά στις Υπηρεσίες Μεταφορών και Επικοινωνιών των Π.Ε. της Περιφέρειας Κρήτης.
Τέλη κυκλοφορίας 2021: Η κατάθεση των πινακίδων θα γίνει ψηφιακά
Μέσω της υπηρεσίας, οι πολίτες θα μπορούν να προβούν:
- σε αντικατάσταση άδειας οδήγησης με νέου τύπου
- σε έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω φθοράς
- σε έκδοση αντιγράφου άδειας οδήγησης λόγω κλοπής ή απώλειας.
Πώς θα γίνεται η διαδικασία
Οι χρήστες θα εισέρχονται στην πλατφόρμα https://eservices-gdme.crete.gov.gr/.
Η είσοδος και ταυτοποίηση στην υπηρεσία που αναζητά γίνεται με τη χρήση των κωδικών taxisnet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Η διαδικασία ολοκληρώνεται σε λίγα λεπτά, με την επισύναψη φωτογραφίας και δείγματος της υπογραφής του πολίτη και την έκδοση και πληρωμή του κατάλληλου παράβολου.
Η ενημέρωση του πολίτη σχετικά με την περαίωση της διαδικασίας, προκειμένου ο δικαιούχος να παραλάβει το νέο έντυπο αυτοπροσώπως ή μέσω τρίτου προσώπου με εξουσιοδότηση, πραγματοποιείται από την Περιφέρεια.