400.000 ευρώ για διαφήμιση του...κλειστού Μετρό Θεσσαλονίκης

Η βασική γραμμή θα είναι έτοιμη στο τέλος του 2020

O σταθμός Σιντριβάνι / Έκθεση στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Εντύπωση έχει προκαλέσει η κίνηση της διοίκησης της Αττικό Μετρό να εγκρίνει κονδύλι ύψους 400.000 ευρώ για τη διαφήμιση του Μετρό Θεσσαλονίκης το 2019, αν και δεν προβλέπεται να λειτουργήσει έως το τέλος του 2020.

Σύμφωνα με την απόφαση του Δ.Σ. εγκρίθηκαν τα εξής ποσά:

- 150.000 ευρώ σε τηλεοπτικούς σταθμούς (το 30% του ποσού θα διατεθεί σε περιφερειακούς σταθμούς)

- 30.000 ευρώ σε ραδιοφωνικούς σταθμούς (το 30% του ποσού θα διατεθεί σε περιφερειακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς )

- 110.000 ευρώ στον έντυπο Τύπο (το 30% του ποσού θα διατεθεί στον περιφερειακό Τύπο)

- 110.000 ευρώ για την κατασκευή νέας ιστοσελίδας, την προβολή του έργου στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού.

O Αλέξης Τσίπρας στα εγκαίνια σταθμού του Μετρό Θεσσαλονίκης

Ο πρωθυπουργός εγκαινίασε στις 29 Δεκεμβρίου τον πρώτο ολοκληρωμένο  σταθμό του Μετρό στη Θεσσαλονίκη

Υπενθυμίζεται ότι στις 29 Δεκεμβρίου 2018 ο Αλέξης Τσίπρας είχε εγκαινιάσει τον πρώτο ολοκληρωμένο σταθμό του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, στον σταθμό «Σιντριβάνι - Έκθεση», επισημαίνοντας πως είναι έτοιμο το 95% του έργου σε ό,τι αφορά τη λειτουργία των 13 πρώτων σταθμών.

Τσίπρας για μετρό Θεσσαλονίκης: Έτοιμοι στο 95% οι 13 πρώτοι σταθμοί

Μάλιστα είχε προκαλέσει αρκετά σχόλια, ειδικά στο διαδίκτυο, το γεγονός πως είχαν μπει μουσαμάδες, που απεικόνιζαν εκδοτήρια εισιτηρίων, για να φαίνεται πιο πλήρης ο σταθμός του μετρό.

Μουσαμάδες με εκδοτήρια στο Μετρό Θεσσαλονίκης

Αντιδράσεις είχε προκαλέσει η αποκάλυψη ότι στα εγκαίνια του σταθμού «Σιντριβάνι - Έκθεση» είχαν μπει μουσαμάδες με... εκδοτήρια - Πηγή: voria.gr

 

Δείτε εδώ ολόκληρη την απόφαση του Δ.Σ. της Αττικό Μετρό για τη διαφήμιση του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, η οποία δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top