8.000 Έλληνες είπαν στον Φλαμπουράρη το παράπονό τους: Γενέθλια για το kathimerinotita.gov.gr

Έχει περαιωθεί πάνω από το 70% των υποθέσεων

8.000 Έλληνες είπαν στον Φλαμπουράρη το παράπονό τους

Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της έκλεισε η πλατφόρμα του Αλέκου Φλαμπουράρη, όπου οι πολίτες μπορούν να καταθέτουν τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καθημερινά στις σχέσεις τους με τους δημόσιους φορείς.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο υπουργός Επικρατείας, καταχωρήθηκαν μέσα σε 12 μήνες περίπου 8.000 υποθέσεις, εκ των οποίων το 72,1% έχει ήδη περαιωθεί σε συνεργασία με τα συναρμόδια κάθε φορά υπουργεία, ενώ το 18,8% βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, από τις υποθέσεις που περαιώθηκαν το 13,9% είχε αρνητική έκβαση.

Έξ αυτών που είχαν θετική έκβαση, το 40,8% αφορούσε τον ενδιαφερόμενο σε προσωπικό επίπεδο ενώ το 21,1% εξυπηρέτησε το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Τέλος, σε ένα ποσοστό 5,4% υπήρξε νομοθετική πρωτοβουλία για να λυθεί το πρόβλημα.

Ενδεικτικά αναφέρεται ως σημαντικότερη η διαγραφή βεβαιωμένων χρεών από τις Δ.Ο.Υ. σε ανασφάλιστους ασθενείς για νοσηλεία σε δημόσια νοσοκομεία.

 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Star.gr Application Κατεβάστε την εφαρμογή του star.gr, για να μπορείτε να διαβάζετε τα αγαπημένα σας άρθρα και εκτός δικτύου.
Back to Top