Μέτρα για ενίσχυση της κατανάλωσης ζητά η αγορά 

Οι αγορές μέσω Ίντερνετ και η σημασία της σχέσης με τους καταναλωτές 

Μέτρα για τόνωση της κατανάλωσης και ενίσχυση της ρευστότητας, περιμένει από την επόμενη κυβέρνηση, ο κλάδος του εμπορίου, που ήδη βρίσκεται στο στάδιο της μετάβασης στην ηλεκτρονική εποχή. Τις προκλήσεις, τα εμπόδια και τις ευκαιρίες που δημιουργεί η στροφή των καταναλωτών στις ψηφιακές αγορές, κατέγραψε το συνέδριο του ΕΒΕΑ, το  οποίο  συντόνισε η δημοσιογράφος του Star Μαρία Παππά. 

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Γιώργος Καρανίκας, «το μεγάλο στοίχημα για το ελληνικό εμπόριο την επόμενη ημέρα των εκλογών είναι να βρεθεί στο επίκεντρο των αναπτυξιακών σχεδιασμών της Πολιτείας μέσα από συνέργειες με τους άλλους μεγάλους κλάδους της οικονομίας όπως είναι ο τουρισμός, η αγροδιατροφή και η μεταποίηση».

Market Pass: Τι ισχύει για τις λαϊκές αγορές και τα e-shop

Ολοένα και περισσότερες αγορές μέσω Ίντερνετ

Τα χρηματοδοτικά «εργαλεία» και τα πάσης φύσεως κίνητρα, είναι η μια όψη του νομίσματος. Η άλλη, έχει να κάνει με τις προκλήσεις της νέας εποχής. 

Εβδομάδα ηλεκτρονικού εμπορίου: Από σήμερα εκπτώσεις στα e-shop

Η ιδιοκτήτρια καταστήματος ρούχων, Άννα Κοτσαμπασάκη, όπως πολλοί συνάδελφοί της, βλέπει τον τρόπο των πωλήσεων να αλλάζει.  «Ή στο Facebook Θα μπουν ή στο Instaγραμ, πάντα θα κοιτάξουν εκεί πριν έρθουν να πάρουν μια ιδέα» τονίζει.  

Το Facebook και το Instagram έχουν γίνει εδώ και καιρό κανάλια αγοραπωλησιών. Στο εξωτερικό αρκετές επιχειρήσεις προετοιμάζονται για την εικονική τρισδιάστατη πραγματικότητα που φέρνει το metaverse. 

Eμπόριο: «Η σχέση με τους καταναλωτές μετράει»

Μετά την πανδημία όμως ένα πράγμα έγινε πιο ξεκάθαρο. «Οι μάρκες και οι επιχειρήσεις που θα επιτύχουν τα επόμενα πέντε-δέκα χρόνια είναι εκείνες που βάζουν την επαφή στο επίκεντρο. Είτε είναι ψηφιακή είτε είναι μέσω φυσικού καταστήματος. Οι σχέσεις είναι που μετράνε» ανέφερε ο Κεν Χιουζ, σύμβουλος εμπορικών επιχειρήσεων.  «Αυτό είναι ακριβώς που εμείς ως ΕΒΕΑ χτίζουμε με τις επιχειρήσεις και τους επιχειρηματίες το να είμαστε κοντά»  επισήμανε από την πλευρά της η Πρόεδρος του ΕΒΕΑ Σοφία Κουνενάκη -Εφραίμογλου.  
 

Η Generation  Alpha στο «μάτι» των επιχειρήσεων 

Η γενιά Alpha, δηλαδή τα παιδιά που βρίσκονται σήμερα γύρω στα δέκα τους χρόνια απασχολούν ήδη τη βιομηχανία του marketing. Γεννήθηκαν μέσα στις οθόνες και οι ειδικοί περιμένουν πως θα είναι πιο ανυπόμονοι αλλά και πιο απαιτητικοί καταναλωτές πριν το τέλος της δεκαετίας. 

Ο κόσμος του εμπορίου θα αλλάξει άρδην τα επόμενα χρόνια και αυτό οφείλεται στην τεχνολογία, στις αλλαγές που θα υπάρξουν στην κοινωνία και τις δημογραφικές εξελίξεις και κυρίως οφείλεται στη νέα γενιά που έρχεται στο προσκήνιο που είναι μια γενιά που απαιτεί την προσποιημένη σχέση επισήμανε ο Γενικός Γραμματέας Μακροπόοθεσμου Σχεδιασμού. Γιάννης Μαστρογεωργίου   

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top