Καλπάζει η online μόδα στην Ελλάδα: Τζίρος 1 δισ. ευρώ το 2020

Ανερχόμενη τάση στη μόδα, λόγω πανδημίας, τα… ρούχα σπιτιού

Online shopping

Με αλματώδεις ρυθμούς «κάλπασε» το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας το 2020 στην Ελλάδα, λόγω της πανδημίας.

Σύμφωνα με στοιχεία από την ηλεκτρονική μηχανή αναζήτησης μόδας Glami, το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας αυξήθηκε στη χώρα μας με ρυθμό +54,96% το 2020, όταν το αναμενόμενο ποσοστό αύξησης ήταν 5%.

Ο τζίρος στην online μόδα ήταν 614 εκατομμύρια ευρώ το 2019 και 952 εκατομμύρια ευρώ το 2020.

Η αύξηση οφείλεται εν πολλοίς στην πανδημία και στο κλείσιμο των καταστημάτων λόγω lockdown, αφού ο σχετικός τζίρος έπεσε από τα 4,2 δισ. ευρώ το 2019, στα 2,9 δισ. ευρώ το 2020.

Glami στοιχεία online μόδα

Στα 952 εκατομμύρια ευρώ (+54,96%) εκτοξεύτηκε ο τζίρος της online μόδας το 2020, λόγω των νέων συνθηκών από την πανδημία του κορωνοϊού

Συνολικά, η αγορά ειδών μόδας στην Ελλάδα (online και φυσικά καταστήματα) είδε μία μείωση της τάξεως του -20% στη χρονιά της πανδημίας, το 2020.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, μετά τη χαλάρωση των μέτρων κατά την καλοκαιρινή περίοδο και το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων, σημειώθηκε μικρή μείωση των πωλήσεων της online μόδας, ωστόσο από τον Οκτώβριο και μετά, και παράλληλα με το δεύτερο lockdown, οι πωλήσεις αυξήθηκαν με τον Δεκέμβριο να σημειώνονται πωλήσεις 4,5 φορές περισσότερες από την αρχή του χρόνου.

Ανερχόμενη τάση στη μόδα, λόγω πανδημίας, τα… ρούχα σπιτιού

Το κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων για μήνες, οδήγησε χιλιάδες καταναλωτές να δοκιμάσουν για πρώτη φορά την εμπειρία των online αγορών.

Το 9% των Ελλήνων αγόρασε για πρώτη φορά προϊόντα μόδας online κατά την περίοδο της πρώτης καραντίνας ενώ το 50% ανακάλυψε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Tα δύο πολύμηνα lockdown που έφερε η πανδημία στην Ελλάδα σε συνδυασμό με την τηλεργασία, που για πρώτη φορά υλοποιήθηκε σε τόσο μεγάλη έκταση στη χώρα, ανέδειξαν τα «ρούχα σπιτιού» σε μία νέα ανερχόμενη τάση στη μόδα.

Οι τέσσερις πιο ανοδικές κατηγορίες στις πωλήσεις

•    Σαγιονάρες (+1279%)
•    Ισοθερμικά (+1200%)
•    Ρούχα ύπνου (+1021%)
•    Ρόμπες (+813%)

Οι κατηγορίες ρούχων με μεγάλη άνοδο

•    Αθλητικά ρούχα (+775 %)
•    Κασκόλ και φουλάρια (+750%) (εναλλακτική χρήση αντί μάσκας)
•    Σορτσάκια (+731%)
•    Φόρμες (+692 %)
•    Εσώρουχα (+656%)
•    Αξεσουάρ μαλλιών (+480%)

Κατηγορίες με την μεγαλύτερη πτώση:

•    Ανδρικά σακάκια και μπλεϊζερ (–99%)
•    Ανδρικά κοστούμια (–88%)
•    Γόβες (–85%)
•    Μπότες για το χιόνι (–72%)
•    Γαλότσες (–60%)
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top