Κορωνοϊός: Πώς θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών σε ΕΦΚΑ και ΟΑΕΔ

Ποιες συναλλαγές με φυσική παρουσία αναστέλλονται

ΕΦΚΑ

Μέτρα στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του κορωνοϊού λαμβάνει ο Ενιαίος Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ) και ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ).

Όπως επισημαίνεται σε σχσετική ανακοίνωση, από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020 όλες οι συναλλαγές του e-ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ με τους πολίτες θα γίνονται πλέον χωρίς ουρές και αναμονή, είτε στους αντίστοιχους δικτυακούς τόπους είτε με προγραμματισμένα ραντεβού στα υποκαταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Παράλληλα, αποφασίστηκε η αναστολή των συναλλαγών με φυσική παρουσία για όλες τις υπηρεσίες, που παρέχονται ηλεκτρονικά, όπως η εκτύπωση βεβαιώσεων ΑΜΚΑ, η χορήγηση πληροφοριών για την ύπαρξη ή μη ασφαλιστικής ικανότητας

Για όσες συναλλαγές δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός, προγραμματίζονται ραντεβού ως εξής:

α. Στον e-ΕΦΚΑ, οι ασφαλισμένοι, οι εργοδότες και οι συνταξιούχοι θα υποβάλλουν το αίτημά τους τηλεφωνικά ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efka.gov.gr/menoumespiti επιλέγοντας την κατηγορία του αιτήματος, το αρμόδιο υποκατάστημα και συμπληρώνοντας την περιγραφή του αιτήματος. Ακολούθως θα λαμβάνουν e-mail ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται συγκεκριμένη ώρα στο υποκατάστημα για να εξυπηρετηθούν.

β. Στον ΟΑΕΔ, όλοι οι άνεργοι θα υποβάλλουν το αίτημά τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.oaed.gr/menoumespiti επιλέγοντας την κατηγορία του αιτήματος και το αρμόδιο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2). Ακολούθως θα λαμβάνουν e-mail ή τηλεφωνική κλήση και θα καλούνται συγκεκριμένη ώρα στο ΚΠΑ2 για να εξυπηρετηθούν.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top