Κορωνοϊός: Πως μπορούμε να είμαστε ευτυχισμένοι δουλεύοντας απ' το σπίτι

Χρηστικές συμβουλές από τους ειδικούς

γυναίκα εργάζεται απ το σπίτι

Εκατομμύρια είναι οι άνθρωποι που αυτή την περίοδο, αναγκάστηκαν να μετατρέψουν το σπίτι τους σε γραφείο. Ακόμη όμως και αν ένα εμβόλιο έρθει σύντομα, πολλοί άνθρωποι δεν θα μπορέσουν ποτέ να επιστρέψουν στο γραφείο με πλήρη απασχόληση. Τα πρώτα σημάδια για το πώς η πανδημία επηρέασε την ψυχική υγεία δεν είναι καλά.

Κορωνοϊός: Μακροχρόνια προβλήματα υγείας ακόμα και στους νέους

Τα επίπεδα της κατάθλιψης έχουν αυξηθεί, ενώ σε μια πρόσφατη έρευνα του Βασιλικού Ινστιτούτου Βρετανών Αρχιτεκτόνων, πολλοί άνθρωποι δήλωσαν ότι η εργασία από το σπίτι τους έκανε πιο αγχωμένους.

Τι μπορούμε λοιπόν να κάνουμε για να είμαστε πιο ευτυχισμένοι στο σπίτι;

Αφήστε το φως

Αυτό ενεργοποιεί τον εγκέφαλο και απελευθερώσει την ορμόνη σεροτονίνη η οποία βοηθά τους ανθρώπους, να αισθάνονται πιο ήρεμοι και εστιασμένοι, ενισχύοντας τη διάθεσή τους και μειώνοντας το άγχος τους.

Αν μπορείτε, να βάλετε το γραφείο σας κοντά σε ένα παράθυρο, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να τραβήξετε τις κουρτίνες πίσω και να καθαρίσετε τα παράθυρα. Η βρωμιά σε αυτά μπορεί να μειώσει σημαντικά, την ποσότητα του ηλιακού φωτός που διέρχεται από αυτά.

Επίσης, χρησιμοποιήστε καθρέφτες για να αναπηδήσετε το φως γύρω από το δωμάτιο και βάψτε το δωμάτιο είτε σε λευκό είτε σε ανοιχτόχρωμο χρώμα για να αντανακλούν το φως. 

Κλείστε απέξω τον θόρυβο

Μελέτες έχουν δείξει ότι η ακαταστασία μπορεί να αυξήσει το επίπεδο κορτιζόλης, μια ορμόνη του στρες. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι η ακαταστασία παρέχει αντικρουόμενα ερεθίσματα στον εγκέφαλο, ο οποίος στη συνέχεια πρέπει να εργαστεί σκληρότερα για να φιλτράρει τα μη χρήσιμα σήματα.

Τα φυσιολογικά επίπεδα κορτιζόλης με περιστασιακές αιχμές είναι απόλυτα υγιή, αλλά τα χρόνια υψηλά επίπεδα κορτιζόλης σχετίζονται με άγχος, κατάθλιψη, πονοκεφάλους και διαταραχές του ύπνου. Επομένως, έχετε μια σωστή εκκαθάριση, οργανωθείτε και αποκτήστε κατάλληλο χώρο αποθήκευσης εάν μπορείτε.

Σήκω πάνω

Εάν δεν πρόκειται να δουλέψετε, ενδέχεται να μην μπορείτε να περπατήσετε ως τη στάση του λεωφορείου. Έτσι η μετακίνηση σας είναι περιορίζεται από την κρεβατοκάμαρα ως το τραπέζι της κουζίνας και πιθανότατα χάνετε τη σωματική δραστηριότητα που μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε ψυχικά και σωματικά καλή φυσική κατάσταση.

Έρευνα - Βέλγιο: Τα παιδιά μολύνονται πιο συχνά απ'τον κορωνοϊό

Μια επιλογή είναι να πάρετε ένα μόνιμο γραφείο αν μπορείτε και να το χρησιμοποιήσετε σωστά. Σταθείτε μερικές μέρες, καθίστε κάποιες άλλες.Αλλά μπορείτε επίσης να κάνετε διαλείμματα και να περπατήσετε.

Χρησιμοποιήστε φυτά

Πολλοί ισχυρισμοί γίνονται για τα πνευματικά οφέλη της επαφής με τον φυσικό κόσμο: μείωση της αρτηριακής πίεσης, άγχος, άγχος και αμφιβολία (ατελείωτα πέρα από τις ίδιες σκέψεις) βελτιώνοντας παράλληλα την προσοχή, τη μνήμη και τον ύπνο.
Η μεταφορά φυτών και άλλων φυσικών αντικειμένων και εικόνων στον χώρο εργασίας στο σπίτι σας μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο.

Κοινωνική επαφή

Βγείτε, μιλήστε με φίλους, οικογένεια και γείτονες, άτομα με τα οποία αισθάνεστε συνδεδεμένοι. Η συνάντηση με άλλους είναι προφανώς πολύ πιο δύσκολη στην καραντίνα, αλλά προτείνετε να συναντήσετε κάποιον άλλο για να ασκηθείτε ή να περπατήσετε. Οι άνθρωποι είναι κοινωνικά ζώα. Το να κοιτάς το Zoom δεν είναι αρκετό.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top