Η Honda τιμά την κληρονομιά του θρυλικού της Civic Type R με μια νέα, συλλεκτική ‘Ultimate Edition’, η οποία σηματοδοτεί το τέλος των πωλήσεων του μοντέλου στην Ευρώπη – με 40 συλλεκτικές μονάδες διαθέσιμες άμεσα σε όλη την περιοχή, παράλληλα με τα τελευταία διαθέσιμα βασικά μοντέλα.
Σχεδιασμένο για να αποτυπώσει τα 28 χρόνια της κορυφαίας πορείας του ως hot hatch, αυτό το συλλεκτικό μοντέλο κυκλοφορεί στην εμβληματική απόχρωση Championship White με ειδικά κόκκινα γραφικά στο καπό και τα πλαϊνά, που συνδυάζονται με το χαρακτηριστικό σήμα Type R. Η μαύρη βαμμένη οροφή και οι λεπτομέρειες από ανθρακόνημα, όπως η αεροτομή και τα μαρσπιέ, ενισχύουν τη σπορ εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, το ανθρακόνημα συνεχίζει να κυριαρχεί στην κεντρική κονσόλα, ενώ ο επιπλέον φωτισμός αναδεικνύει επιλεγμένα σημεία όπως τις επενδύσεις στις πόρτες, τις ποτηροθήκες, την κονσόλα, το χώρο για τα πόδια και κάτω από τα καθίσματα. Με το άνοιγμα των εμπρός θυρών, ένας προβολέας του λογότυπου Type R προσθέτει ακόμα περισσότερη μοναδικότητα.
Ως αναμνηστικό, οι ιδιοκτήτες θα λαμβάνουν ένα μοναδικό κουτί δώρου με αριθμημένο έμβλημα (από το 1 έως το 40), ένα μπρελόκ από ανθρακόνημα, εξατομικευμένα πατάκια, καθώς και κάλυμμα αυτοκινήτου – δημιουργώντας ένα απόλυτα συλλεκτικό πακέτο για κάθε φανατικό φίλο του Type R, ενόψει της ολοκλήρωσης των πωλήσεων του στην Ευρώπη το 2026.
Το Civic Type R έκανε το ντεμπούτο του στην Ιαπωνία με την 6η γενιά του Civic hatchback το 1997. Έκτοτε, ακολούθησαν πέντε ακόμα γενιές και πολλές ειδικές εκδόσεις, αποκτώντας φανατικό κοινό παγκοσμίως, χάρη στην αγωνιστική του φιλοσοφία.
Αναδεικνύοντας τις κορυφαίες επιδόσεις του για σχεδόν τρεις δεκαετίες, το Civic Type R έχει καταρρίψει τα ρεκόρ στην κατηγορία των εμπροσθιοκίνητων αυτοκινήτων σε πολλές πίστες, με πιο γνωστή το Nürburgring Nordschleife στη Γερμανία. Έχει καταγράψει παρόμοιες επιτυχίες και σε άλλες πίστες όπως: Magny Cours (Γαλλία), Spa-Francorchamps (Βέλγιο), Hungaroring (Ουγγαρία), Estoril (Πορτογαλία), Suzuka (Ιαπωνία), Silverstone (Ηνωμένο Βασίλειο), και Mount Panorama Bathurst (Αυστραλία).
Αυτές οι επιτυχίες μεταφέρθηκαν και στις πίστες του World Touring Car Championship (WTCC) και του World Touring Car Cup (WTCR), καθώς και σε άλλες περιφερειακές διοργανώσεις, όπου το Civic Type R αποτέλεσε αγαπημένη επιλογή για ομάδες και οδηγούς, για την κατάκτηση τίτλων. Όλα αυτά τα πρωταθλήματα βασίζονται σε εμπροσθιοκίνητα μοντέλα παραγωγής, γεγονός που καθιστά το Civic Type R το πιο κατάλληλο για τέτοιες διοργανώσεις.