Η BMW iX5 Hydrogen δοκιμάζεται σκληρά στην έρημο

Το σύστημα λειτουργίας της BMW iX5 Hydrogen

Η BMW iX5 Hydrogen δοκιμάζεται σκληρά στην έρημο

Τα οχήματα του πιλοτικού στόλου της BMW iX5 Hydrogen, ο οποίος τέθηκε σε λειτουργία τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, ολοκλήρωσαν ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών σε υψηλές θερμοκρασίες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, για πρώτη φορά. Το σύστημα κίνησης κυψέλων καυσίμου του αυτοκινήτου απέδωσε εντυπωσιακά σε θερμοκρασίες που έφτασαν τους 45°C, σε άμμο και σκόνη, καθώς και σε μεταβαλλόμενες κλίσεις και σημαντικές διακυμάνσεις της υγρασίας.

Το εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα κυψελών καυσίμου, οι δύο δεξαμενές υδρογόνου, ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία ισχύος συνεργάστηκαν με την κεντρική μονάδα ελέγχου του οχήματος επιδεικνύοντας εξαιρετική απόδοση και ετοιμότητα. Η ομάδα εξέλιξης με έδρα το Μόναχο εξέτασε τόσο τη λειτουργικότητα όλων των ηλεκτρικών συστημάτων υπό ακραίες συνθήκες όσο και την παροχή της ψυκτικής ισχύος για να καταστεί δυνατή η πλήρης απόδοση του οχήματος. Τα οχήματα κατάφεραν να αναπτύξουν τη δυναμική συμπεριφορά για την οποία φημίζεται η BMW.

Η BMW iX5 Hydrogen δοκιμάζεται σκληρά στην έρημο

Η BMW iX 5 Hydrogen ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο .

Οχήματα από τον πιλοτικό στόλο δοκιμάζονται σε Ευρώπη, Ιαπωνία, Κορέα, Κίνα, ΗΠΑ και Μέση Ανατολή. Στόχος είναι να τονιστεί η καθημερινή χρηστικότητα των οχημάτων που κινούνται με υδρογόνο και, πέραν αυτού, να αποκτηθούν σημαντικές γνώσεις για την ανάπτυξη ενός πιθανού μοντέλου ευρείας παραγωγής.

Η BMW iX5 Hydrogen δοκιμάζεται σκληρά στην έρημο

Η BMW iX5 Hydrogen διαθέτει ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που παράγει ισχύ 125 kW/170 hp και μια εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα κίνησης που χρησιμοποιεί την τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς (ο ηλεκτροκινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά ισχύος είναι συγκεντρωμένα σε ένα συμπαγές περίβλημα). Η ισχύς του συνολικού συστήματος κίνησης είναι 295 kW / 401 hp. Το υδρογόνο που απαιτείται για την τροφοδοσία της κυψέλης καυσίμου αποθηκεύεται σε δύο δεξαμενές υπό πίεση 700 bar, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP). Μαζί, αυτές οι δεξαμενές μπορούν να χωρέσουν περίπου έξι κιλά υδρογόνου, προσφέροντας στην BMW iX5 Hydrogen αυτονομία 504 χλμ.στον κύκλο WLTP.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top