Ολυμπιακός: Έκοψε τέσσερις ο Χάσι – Ποιοι δεν θα πάνε στο Βέλγιο για προετοιμασία

Ανακοίνωσε τους 26 παίκτες ο τεχνικός των ερυθρολεύκων

Ολυμπιακός: Έκοψε τέσσερις ο Χάσι

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τους 26 παίκτες που υπολογίζει για το το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας του Ολυμπιακού που θα διεξαχθεί στο Βέλγιο ανακοίνωσε ο Μπέσνικ Χάσι.

Ο τεχνικός του Ολυμπιακού άφησε εκτός 4 παίκτες και συγκεκριμένα τους: Κασάμι, Ρισβάνη, Γιαννιώτα και Βέργο.

Υπενθυμίζεται ότι εκτός πλάνων του Αλβανού προπονητή είναι εδώ και καιρό οι Μπουχαλάκης, Βιάνα και Ντα Κόστα.

Η αποστολή του Ολυμπιακού: Ανδρούτσος, Μπεν, Μποτία, Χουτεσιώτης, Σισέ, Ντε Λα Μπέγια, Ελαμπντελαουί, Ελιουνούσι, Φιγκέιρας, Φορτούνης, Γιαννιώτης, Καπίνο, Ανσαριφάρντ, Κούτρης, Μανθάτης, Μάριν, Μάρτινς, Νικολάου, Πάρντο, Ρέτσος, Ρομαό, Σεμπά, Σιώπης, Σκαφίδας, Ταχτσίδης και Ζντιέλαρ.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top