Μετά το σκάνδαλο «Cambridge Analytica» με τη διαρροή των προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών αλλά και την αποτυχία του Facebook να τα προστατεύσει, ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ σε συνέντευξη που δημοσιεύτηκε σήμερα, βγήκε και δήλωσε ότι «το Facebook πιθανώς να χρειαστεί μερικά χρόνια για να λύσει τα προβλήματα που ανέκυψαν από το σκάνδαλο».

Ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, υπερασπίστηκε το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας απαντώντας στην κριτική που άσκησε στο Facebook ο Διευθύνων Σύμβουλος της Apple Τιμ Κουκ την περασμένη εβδομάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Σκάνδαλο μεγατόνων με το Facebook: Στο μάτι του κυκλώνα για τη διαρροή προσωπικών δεδομένων 50 εκατομμυρίων χρηστών

Το «Playboy» ρίχνει πόρτα στο Facebook μετά το σκάνδαλο με τη διαρροή προσωπικών δεδομένων

Όπως είπε ο Ζάκερμπεργκ, «ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του μέσου κοινωνικής δικτύωσης είναι ο ιδεαλισμός του, επειδή για πολλά χρόνια έβλεπε μόνο τις καλές πλευρές της σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων. Δεν αφιερώσαμε αρκετό χρόνο να σκεφτούμε τις αρνητικές πλευρές που προέκυψαν από αυτά τα εργαλεία. Νομίζω ότι τώρα οι άνθρωποι ορθώς επικεντρώνονται σε ορισμένους από τους κινδύνους και τις αρνητικές πλευρές», πρόσθεσε.

«Πιστεύω ότι θα ξεφορτωθούμε αυτό το πρόβλημα, αλλά θα χρειαστούν μερικά χρόνια. Θα ήθελα να λύσω όλα αυτά τα ζητήματα σε τρεις ή έξι μήνες, αλλά θαρρώ πως η πραγματικότητα είναι ότι κάποια από αυτά θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να λυθούν», επέμεινε.

Ο Ζάκερμπεργκ επίσης απάντησε στην κριτική που άσκησε ο Τιμ Κουκ, σύμφωνα με τον οποίο, το Facebook αντιμετώπισε προβλήματα λόγω ενός οικονομικού μοντέλου που επικεντρώνεται στη χρηματική αποτίμηση των προσωπικών δεδομένων.

«Νομίζω ότι αυτό το επιχείρημα - ότι αν δεν πληρώσετε, δεν μπορούμε να νοιαστούμε για σας - είναι εξαιρετικά επιφανειακό και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα», υποστήριξε.

«Η πραγματικότητα είναι ότι εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια υπηρεσία που να βοηθά τη σύνδεση των ανθρώπων σε ολόκληρο τον πλανήτη, τότε πολλοί δεν θα έχουν τα μέσα να πληρώσουν, οπότε, όπως συμβαίνει με πολλά μέσα ενημέρωσης, ένα μοντέλο βασισμένο στη διαφήμιση είναι το μοναδικό ορθολογικό μοντέλο», συμπλήρωσε.

Αυτή ήταν η τελευταία χρονικά συνέντευξη που παραχώρησε ο CEO του Facebook σε μια προσπάθεια του να μετριάσει το πλήγμα που προκάλεσε στην εταιρεία το σκάνδαλο γύρω από τη χρήση δεδομένων 50 εκατομμυρίων χρηστών του μέσου από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων Cambridge Analytica, η οποία εργάστηκε για την προεκλογική εκστρατεία του Αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ.

Οι αρχές και στις δύο άκρες του Ατλαντικού έχουν ξεκινήσει έρευνες για την υπόθεση.

 

Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ/ Φώτο Αssociated Press
Tags: