«Είναι παιχνίδι ότι φεύγει η Μενεγάκη-Δε θα συνεργαζόμουν με την Κορoμηλά»

Όσα είπε γνωστός σκηνοθέτης για τις δύο παρουσιάστριες.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σε μια από τις σπάνιες τηλεοπτικές του εμφανίσεις, ο γνωστός σκηνοθέτης Στέφανο Σαρτίνι τα είπε έξω από τα δόντια για τη Ρούλα Κορομηλά και την Ελένη Μενεγάκη.

Όταν τον ρώτησε ο Γιώργος Λιάγκας για την απόφαση που πήρε η Ελένη Μενεγάκη να σταματήσει από την τηλεόραση, ο Στέφανο Σαρτίνι είπε: «Δεν ξέρω, τελειώνει τώρα το συμβόλαιο; Ε τότε είναι παιχνίδι».

«Είναι παιχνίδι ότι φεύγει η Μενεγάκη-Δε θα συνεργαζόμουν με την Κορoμηλά»

Το 1995 ο Ιταλός σκηνοθέτης ήταν ζευγάρι με τη Ρούλα Κορομηλά. Μαζί τους ο ηθοποιός Θάνος Καληώρας /Φωτογραφία NDP Photo Agency

Σαρτίνι: Η κατάσταση στην Ιταλία μετά την επιβολή αυστηρότερων μέτρων

«Είναι παιχνίδι ότι φεύγει η Μενεγάκη-Δε θα συνεργαζόμουν με την Κορoμηλά»

Με την Ελένη Μενεγάκη στη σκηνή των Καλλιστείων του ΑΝΤ1 το 2005 /Φωτογραφία NDP Photo Agency

Ποια είναι καλύτερη παρουσιάστρια; «Στην αρχή η Ρούλα ήταν η Ρούλα. Μετά δεν ήταν πια Ρούλα, δηλαδή η παρουσιάστρια της διπλανής πόρτας. Η Ελένη κάθε φορά που την βλέπω λέω ότι χρειάζεται να κάνει ένα άλλο βήμα στην prime time. Θα την σκηνοθετούσα αν έκανε βραδινό», ανέφερε ο Ιταλός σκηνοθέτης.

Στη συνέχεια πέταξε το βέλη του και για την πρώην συνεργάτιδα και σύντροφό του: «Με τη Ρούλα έχουμε μηδέν επαφή. Δε θα συνεργαζόμουν ξανά».

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top