Μαντώ Γαστεράτου: Πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο!

Βγήκε μαζί με τον σύζυγό της και τον γιο τους

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Εξιτήριο πήρε από το μαιευτήριο η Μαντώ Γαστεράτου το απόγευμα της Παρασκευής.

Η όμορφη παρουσιάστρια και συνεργάτιδα της Ελένης Μενεγάκη γέννησε ανήμερα των Θεοφανίων ένα υγιέστατο αγοράκι βάρους 4 κιλών. 

Μαντώ Γαστεράτου: Πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο!

Όσα είπε η Μαντώ Γαστεράτου στην Ελένη Μενεγάκη για τη γέννα της

Μαντώ Γαστεράτου: Πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο!

Μαντώ Γαστεράτου: Πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο!

Μαντώ Γαστεράτου: Πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο!

Μαντώ Γαστεράτου: Πήρε εξιτήριο από το μαιευτήριο!

Ενάμισι χρόνο μετά τον γάμο της με τον Νίκο Ισηγόνη, η Μαντώ έγινε για πρώτη φορά μαμά και η χαρά του ζευγαριού δεν περιγράφεται! 

Στο πλευρό της παρουσιάστριας κατά την έξοδο της από το μαιευτήριο ήταν ο σύζυγός της, ο οποίος κρατούσε το traveler με το μωρό.

Ο μπέμπης πρόκειται να πάρει το όνομα Γιώργος! 
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top