Βαλάντης: Η φωτογραφία που ανέβασε μετά την αφαίρεση όγκου

Όλα πήγαν καλά

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Πέρασαν λίγες ημέρες από όταν ήταν καλεσμένος στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά κι ανακοίνωσε πως ανακάλυψε όγκο στο νεφρό του κατά τη διάρκεια των εξετάσεων που έκανε για να συμμετάσχει στο ριάλιτι του ΑΝΤ1 Nomads, τον οποίο και άμεσα θα αφαιρέσει.

Έτσι, ο Βαλάντης αφότου βγήκε από το χειρουργείο κι ενώ ακόμα βρίσκεται στο κρεβάτι του νοσοκομείου όπου χειρουργήθηκε, ανέβασε ένα βίντεο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

«Καλημέρα σας! Ξέρω ότι ανησυχείτε πάρα πολύ, αλλά με τον γιατρό που με εγχείρησε και τον συνεργάτη του, έχουμε πάει πάρα πολύ καλά. Θα σας τα πει ο γιατρός. Από μένα μην ανησυχείτε, είμαι πάρα πολύ καλά», έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής του ο γνωστός τραγουδιστής.

 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top