Μητσοτάκης: Οι ευχές στη βραδινή βάρδια των αστυνομικών της ΔΙ.ΑΣ

Τους ευχαρίστησε για τον αγώνα που δίνουν για την ασφάλεια των πολιτών

Κυριάκος Μητσοτάκης

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Κοντά σε μοτοσικλετιστές της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ που εκτελούσαν τη νυχτερινή βάρδια ως τα ξημερώματα της Πρωτοχρονιάς, βρέθηκε ο Κυριάκος Μητσοτάκης με τη σύζυγό του Μαρέβα.

Ο πρωθυπουργός τους ευχήθηκε «χρόνια πολλά» και «καλή χρονιά» και τους ευχαρίστησε για τον αγώνα που δίνουν, μέρα και νύχτα, για την ασφάλεια των πολιτών στις εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες της πανδημίας.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top