Νέοι πρόεδροι σε ΣτΕ Και Άρειο Πάγο

Ποιοι επιλέχθηκαν από το υπουργικό συμβούλιο

Άρειος Πάγος

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Νέοι πρόεδροι αναλαμβάνουν στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) και τον Άρειο Πάγο.

Το υπουργικό συμβούλιο ενέκρινε την πρόταση του υπουργού Δικαιοσύνης, Κώστα Τσιάρα, και έτσι:

•    Ο Δημήτριος Σκαλτσούνης θα είναι επικεφαλής του Συμβουλίου της Επικρατείας για ένα έτος 

•    Η Μαρία Γεωργίου θα είναι για δυο χρόνια πρόεδρος του Αρείου Πάγου.

Οι δύο νέοι πρόεδροι θα αναλάβουν τα καθήκοντά τους όταν λήξει το δικαστικό έτος, δηλαδή την 1η Ιουλίου.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top