Κεραμέως: Καίριος ο ρόλος των διευθυντών σχολείων στην αξιολόγηση

«Δυναμική διαδικασία η αξιολόγηση για τη βελτίωση του διδακτικού έργου» 

Νίκη Κεραμέως

Στις μεταρρυθμίσεις στην εκπαίδευση αλλά και στη διαδικασία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών αναφέρθηκε η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως  στη συνάντηση της ηγεσίας του Υπουργείου με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών/Διευθυντριών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Κεραμέως: Υπέγραψε την απόφαση για Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής στα ΑEI

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας η συνάντηση διενεργήθηκε σε  πολύ θετικό κλίμα, σε συνέχεια των συναντήσεων του Υπουργείου με εκπροσώπους των ΔΟΕ και ΟΛΜΕ».  Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός Ζέττα Μακρή και η Γενική Γραμματέας Σίσσυ Γκίκα, συζήτησαν με το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης θέματα που αφορούν τις σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ υπήρξε ειλικρινής, αμοιβαία διάθεση συνεργασίας» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση. 

Μεταξύ των μεταρρυθμίσεων του Υπουργείου που παρουσίασε η Υπουργός ήταν η εισαγωγή των εργαστηρίων δεξιοτήτων στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, η ενίσχυση δραστηριοτήτων στα αγγλικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η καθολική εφαρμογή της διετούς υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης, οι μόνιμοι διορισμοί που ολοκληρώθηκαν στην ειδική αγωγή και οι οποίοι βρίσκονται στην τελική ευθεία στη γενική εκπαίδευση, η πρόβλεψη για εμβολιασμούς των εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής και τους μαθητές άνω των 16, αλλά και για τα δωρεάν τεστ στους εκπαιδευτικούς.

Τριπλό σύστημα ελέγχου με αξιολόγηση σε όλο το Δημόσιο

Όσον αφορά την αξξιολόγηση, το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει:

«Συζητήθηκαν, επιπλέον, τα οφέλη της αξιολόγησης και η ιδιαίτερη βαρύτητα που έχει η φετινή της εφαρμογή, σύμφωνα με τον ψηφισθέντα νόμο, καθώς είναι εξαιρετικά κρίσιμο να εκτιμηθεί, μεταξύ άλλων, η πορεία της τηλεκπαίδευσης, εγχείρημα το οποίο έγινε πράξη χάρη στη μεγάλη προσπάθεια σύσσωμης της εκπαιδευτικής κοινότητας. Ο ρόλος των διευθυντών σχολικών μονάδων είναι καίριος ως προς τη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης μέσω της αξιολόγησης, της δυναμικής αυτής διαδικασίας για τον εντοπισμό των θετικών σημείων καθώς και των περιθωρίων βελτίωσης του εκπαιδευτικού έργου και της σχολικής μονάδας. Στόχος οι σχολικές μονάδες να αναπτυχθούν περαιτέρω και να αναβαθμιστεί εν συνόλω η εκπαίδευση στη χώρα μας».

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top