Ανάσταση… της αγοράς τη Μ. Παρασκευή και το Μ. Σάββατο περιμένουν οι έμποροι

Μειωμένη έως και 60% η κίνηση σε σχέση με τα επίπεδα προ κρίσης

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Διστακτικοί παραμένουν οι καταναλωτές, οι οποίοι κάνουν αγορές με το σταγονόμετρο αν και πέρασε και η Μεγάλη Εβδομάδα.

Άλλοι παίρνουν μόλις μισό αρνάκι για τραπέζι με παιδιά και εγγόνια, ενώ άλλοι δηλώνουν πως θα τη βγάλουν με… κοτόπουλο στη σούβλα.

Η κίνηση πάντως είναι αισθητά μειωμένη σε σχέση με πέρυσι, ενώ η σύγκριση με τις εποχές προ κρίσης φέρνει… μελαγχολία καθώς η πτώση αγγίζει ακόμη και το 60%.

Οι έμποροι, πάντως, προσδοκούν σε Ανάσταση της αγοράς το τελευταίο διήμερο (Μ. Παρασκευή – Μ. Σάββατο), καθώς δεν είναι και λίγοι όσοι κάνουν τις αγορές τους την τελευταία στιγμή.

Δείτε το ρεπορτάζ του STAR

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top