Για πώληση του 40% των μονάδων της ΔΕΗ πιέζουν οι δανειστές

H κυβέρνηση δείχνει να υποχωρεί και στο θέμα των ενεργειακών και να ζητά αντάλλαγμα για τα εργασιακά

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Οι δανειστές εκτός από την πώληση του 17% του μετοχικού κεφαλαίου της ΔΕΗ, ζητάνε την πώληση του 40% των μονάδων της ΔΕΗ, με το επιχείρημα ότι δεν έχει μειωθεί το μερίδιο της επιχείρησης στην αγορά, με αποτέλεσμα να μην πέφτουν και οι τιμές.

Φαίνεται πως έχουν κλείσει για αφορολόγητο και συντάξεις.

Αυτά είναι τα σενάρια του αφορολόγητου:

Για πώληση του 40% των μονάδων της ΔΕΗ πιέζουν οι δανειστές

Για πώληση του 40% των μονάδων της ΔΕΗ πιέζουν οι δανειστές

H κυβέρνηση δείχνει να υποχωρεί και στο θέμα των ενεργειακών και να ζητά αντάλλαγμα για τα εργασιακά. Όπως σας ενημερώσαμε χθες στο star.gr, o Πάνος Σκουρλέτης ήταν ο πρώτος που αντέδρασε για την ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ, ενώ τη θέση αυτή ασπάστηκε και ο υπουργός Γιάννης Τσιρώνης. Στον αντίποδα, ο Στέργιος Πιτσιόρλας. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top