«Έκρηξη» στις καταγγελίες για τις χρεώσεις στο ρεύμα

Μπαράζ αναφορών στον Συνήγορο του Καταναλωτή για αθέμιτες πρακτικές

ΔΕΗ χρεώσεις

Κατά 300% ήταν αυξημένες οι καταγγελίες που έγιναν στον Συνήγορο του Καταναλωτή για τον κλάδο της ενέργειας, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022.

«Η περυσινή χρονιά χαρακτηρίστηκε από την πολύ μεγάλη, κατά 77%, αύξηση των υποθέσεων του κλάδου της ενέργειας. Το 2022 (α΄εξάμηνο) η κατάσταση επιδεινώθηκε αφού oι αναφορές αυξήθηκαν στον κλάδο της ενέργειας σχεδόν κατά 300% σε σχέση με το 2021», τόνισε ο Συνήγορος του Καταναλωτή, Λευτέρης Ζαγορίτης, παραδίδοντας την Ετήσια Έκθεση της Αρχής, στον πρόεδρο της Βουλής.  

Ηλεκτρικό ρεύμα: Επιδότηση με κλίμακες και bonus συνέπειας

Κυρίαρχη θέση με ποσοστό 51,9% κατείχαν τα θέματα της ορθής τιμολόγησης της κατανάλωσης, ιδιαίτερα σε σχέση με την επιβολή και τον υπολογισμό της ρήτρας αναπροσαρμογής, αλλά και της αδυναμίας εξόφλησης λογαριασμών. 

Έρχεται νέο πρόγραμμα επιδότησης για ηλιακούς θερμοσίφωνες

Πολλές ήταν και οι αναφορές των καταναλωτών κατά του Διαχειριστή του ΔΕΔΔΗΕ, οι οποίες αφορούσαν ως επί το πλείστον σε αμφισβήτηση των μεγεθών κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας, είτε κατά την έκδοση των τακτικών εκκαθαριστικών λογαριασμών (ιδίως λόγω λαθών στη συλλογή των μετρήσεων ή λόγω τεχνικών προβλημάτων των μετρητών ηλεκτρικής ενέργειας) είτε κατά την έκδοση λογαριασμών μετά τη διαδικασία αλλαγής προμηθευτή ή αλλαγής πελάτη στην εκάστοτε σύνδεση ηλεκτρικής ενέργειας. 

Νέες αυξήσεις στην τιμή του ψωμιού 

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή θεωρεί επιβεβλημένη την προσπάθεια από όλους για την εξοικονόμηση ηλεκτρικής ενέργειας και παράλληλα την επίσπευση της εγκατάστασης «έξυπνων» μετρητών παντού.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top