Μιχαηλίδου: Σε περισσότερους μαθητές τα σχολικά γεύματα

Κατά 18,4% αυξημένος ο αριθμός των σχολικών μονάδων στο πρόγραμμα

Δόμνα Μιχαηλίδου

Κατά 18,2% υψηλότερος σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό είναι ο αριθμός των σχολείων στα οποία υλοποιείται το πρόγραμμα σχολικών γευμάτων, δήλωσε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Πρόνοιας και κοινωνικής Αλληλεγγύης, Δόμνα Μιχαηλίδου.

Σφοδρή σύγκρουση Πέτσα - Τσίπρα για τα σχολικά γεύματα

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία τα  οποία έδωσε στη δημοσιότητα η κα. Μιχαηλίδου σχετικά με τη διανομή των σχολικών γευμάτων και τον αριθμό των τμημάτων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα: 

•    Ο αριθμός των σχολικών μονάδων στις οποίες υλοποιείται το πρόγραμμα είναι κατά 18,2% υψηλότερος σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό (Μάρτιος 2019: 839, Μάρτιος 2020: 992)
•    Ο αριθμός των τμημάτων στα οποία υλοποιείται το πρόγραμμα είναι κατά 10,9% αυξημένος (Μάρτιος 2019: 55 τμήματα από τα 63, Μάρτιος 2020: 61 από τα 74 τμήματα)
•    Ο αριθμός γευμάτων που διανέμονται είναι αυξημένος κατά 5,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (Μάρτιος 2019: 138.293, Μάρτιος 2020: 145.759)
•    Το ποσοστό συμμετοχής των μαθητών στο πρόγραμμα είναι κατά 7,5% υψηλότερο συγκριτικά με πέρυσι (Μάρτιος 2019: 76,5%, Μάρτιος 2020: 84%).

Μιχαηλίδου στο Star: Τι φταίει στην καθυστέρηση για τα σχολικά γεύματα

Η Υφυπουργός Εργασίας δήλωσε επίσης σχετικά με τα σχολικά γεύματα:  

«Η υλοποίηση του προγράμματος των σχολικών γευμάτων προχωράει με ικανοποιητικό ρυθμό: αυτή τη στιγμή εξυπηρετούνται περισσότερα τμήματα και περισσότερες σχολικές μονάδες σε σχέση με πέρυσι, ενώ αύξηση παρουσιάζει και ο αριθμός των γευμάτων αλλά και το ποσοστό συμμετοχής των μαθητών. Τα στοιχεία αυτά διαψεύδουν τους ισχυρισμούς της αντιπολίτευσης και συγκεκριμένα της κυρίας Φωτίου ότι δήθεν στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας δεν αρέσουν τα σχολικά γεύματα. Επιτύχαμε, όπως επιβεβαιώνουν και τα συγκριτικά στοιχεία, την ενίσχυση του θεσμού των σχολικών γευμάτων ακριβώς επειδή αναγνωρίζουμε τη δυσκολία που έχουν οικογένειες μαθητών που ανήκουν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες να εξασφαλίσουν καθημερινό γεύμα. Απλοποιούμε τις διαδικασίες, συγκεκριμενοποιούμε το πλαίσιο για να μην υπάρχουν ασάφειες που δημιουργούν καθυστερήσεις, ενισχύουμε τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα του προγράμματος, ώστε ο θεσμός των σχολικών γευμάτων να καλύπτει τις ανάγκες για τις οποίες θεσπίστηκε».

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top