«Ηλεκτροπληξία» από τη ΔΕΗ: Μείωση 5% στην έκπτωση συνέπειας

Και διαπραγμάτευση για αύξηση 10% στα βιομηχανικά τιμολόγια!

ΔΕΗ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Αύξηση στα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος θα υπάρξει στην πράξη για τους συνεπείς καταναλωτές της ΔΕΗ, καθώς εγκρίθηκε τελικά από το Διοικητικό της Συμβούλιο η  μείωση των εκπτώσεων για τους συνεπείς καταναλωτές όπως και για όσους προπληρώνουν την κατανάλωση ρεύματος. 

Έτσι από την 1η Απριλίου η έκπτωση για όσους πληρώνουν τον λογαριασμό πριν λήξει η προθεσμία από  15% μειώνεται στο 10%, ενώ  η έκπτωση για την προπληρωμή της ετήσιας κατανάλωσης από  6% μειώνεται σε 4%.

Στην ίδια συνεδρίαση το Δ.Σ. άναψε το πράσινο φως για την έναρξη διαπραγματεύσεων με τη βιομηχανία για τα τιμολόγια, ενώ  ο στόχος των διαπραγματεύσεων με τις επιχειρήσεις είναι αυξήσεις μέχρι 10%!    

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top