Η βόλτα στο σούπερ μάρκετ είναι πλέον η διασκέδαση για 1 στους 5 Έλληνες

Ιδιαίτερα κινητικός ο Έλληνας καταναλωτής

Για διασκέδαση στο σούπερ μάρκετ 1 στους 5 Έλληνες
Βόλτα στο σούπερ μάρκετ για να... διασκεδάσει κάνει 1 στους 5 καταναλωτές.
 
Ειδικότερα, από την ανάλυση των στοιχείων της έρευνας του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) προκύπτει ότι το 22% των πελατών των σούπερ μάρκετ τα επισκέπτεται για διασκέδαση!
 
Φυσικά η μεγάλη πλειοψηφία, ήτοι το 71%, τα επισκέπτεται για τις εβδομαδιαίες αγορές και προμήθειες του νοικοκυριού.
 
Αναλυτικά οι λόγοι της επίσκεψης - σύμφωνα με την έρευνα - είναι:
 
οι εβδομαδιαίες αγορές (71%)
η έλλειψη συγκεκριμένου προϊόντος (43%)
μία συγκεκριμένη προσφορά (40%)
για βόλτα, διασκέδαση και ψυχαγωγία (22%)
για το φαγητό της ημέρας (19%)
για την αγορά έτοιμου φαγητού (7%).
 
Το σουπερμάρκετ θεωρείται με διαφορά το σημείο πώλησης που εμπιστεύεται περισσότερο ο καταναλωτής, με το 73% του κοινού να το προτιμά σε σχέση με τα άλλα σημεία πώλησης. 
 
Όσον αφορά τη συχνότητα με την οποία ο καταναλωτής πηγαίνει σε σημεία πώλησης τροφίμων, τα αρτοπωλεία και οι φούρνοι ανταγωνίζονται ευθέως τα σούπερ μάρκετ, αφού οι περισσότεροι καταναλωτές τα επισκέπτονται 3 φορές την εβδομάδα κατά μέσο όρο.
 
Ειδικότερα, η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών πηγαίνει 3 φορές την εβδομάδα στο σούπερ μάρκετ και άλλες τόσες στον φούρνο. Αντίθετα, στη λαϊκή αγορά πηγαίνει ένας στους δύο, μία φορά την εβδομάδα, ενώ στο κρεοπωλείο η μεγάλη πλειοψηφία πηγαίνει από 1 έως 3 φορές την εβδομάδες.
 
Στην ετήσια κατανομή των επισκέψεων, το σούπερ μάρκετ έχει ποσοστό 36%, ο φούρνος 34%, το κρεοπωλείο/ιχθυοπωλείο/οπωροπωλείο 16% και η λαϊκή αγορά 14%.
 
Αυτό, σύμφωνα με την έρευνα, δείχνει πως ο καταναλωτής είναι ιδιαίτερα κινητικός ανάμεσα σε διαφορετικά κανάλια, αγοράζοντας συγκεκριμένα προϊόντα από διαφορετικά σημεία πώλησης και επιλέγοντας σε σημαντικό βαθμό εξειδικευμένους πωλητές για συγκεκριμένες ομάδες προϊόντων.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top