Οργιάζει η «μαύρη» εργασία στην Ελλάδα: «Μας λένε “θα σας ασφαλίσουμε, αλλά δεν το κάνουν ποτέ”»!

Ειδικά στα νυχτερινά μαγαζιά, πολλοί εργαζόμενοι δουλεύουν ανασφάλιστοι

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ζει και βασιλεύει η «μαύρη εργασία» στη χώρα μας.

Ειδικά στα νυχτερινά μαγαζιά, πολλοί εργαζόμενοι δουλεύουν ανασφάλιστοι.

«Σε προσλαμβάνουν και σου σε λένε “θα σε ασφαλίσουμε”. Περνάει ο καιρός, μετά λένε "θα δούμε πάλι". Περιμένεις, περιμένεις και τελικά δεν γίνεται κάτι» τονίζει η Κάλια Τσάμη, σερβιτόρα, στο STAR.

Δείτε το ρεπορτάζ…

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top