Στο 10% «σκαρφάλωσε» το ελληνικό 2ετές ομόλογο - Στα υψηλότερα επίπεδα 15μήνου!

Επιστροφή στις αποδόσεις του 2015 και του 2010…

Στο 10% «σκαρφάλωσε»  το ελληνικό 2ετές ομόλογο - Στα υψηλότερα επίπεδα 15μήνου!

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σε επίπεδα του Σεπτεμβρίου του 2015 «σκαρφάλωσε»  το ελληνικό διετές ομόλογο λόγω της παρατεταμένης αβεβαιότητας, την οποία επέτεινε και η συνεδρίαση του Εκτελεστικού Συμβουλίου του ΔΝΤ, για το κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης!

Συγκεκριμένα, η απόδοση του ελληνικού ομολόγου δύο ετών έφτασε στο 9,998%, στις υψηλότερες αποδόσεις του τελευταίου 15μήνου, οι οποίες είχαν παρατηρηθεί επίσης το 2010, κατά την έναρξη της δημοσιονομικής κρίσης στην χώρα…            

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top