Τη δική του αλήθεια για το επεισόδιο με την Σοφία Παυλίδου στα καμαρίνια του θεάτρου "Χυτήριο" αποκάλυψε για πρώτη φορά ο Μάνος Παπαγιάννης μιλώντας στη Φαίη Σκορδά και την εκπομπή "Πρωινό". 

Διαβάστε επίσης: Mάνος Παπαγιάννης: Η απάντησή του on camera για την Κάτια Νικολαΐδου

Ο ηθοποιός υποστηρίζει για ακόμη μία φορά ότι δεν υπήρξε ξυλοδαρμός, όπως καταγγέλλει η συμπρωταγωνίστριά του στην παράσταση "Πετάει, Πετάει" και περιγράφει πώς έγιναν τα πράγματα.

Διαβάστε επίσης: Μάνος Παπαγιάννης: Ο... ρόλος της Δαλιάνη στην υπόθεση και η απάντηση στον Φερεντίνο

«Ξεκινάμε την κουβέντα θεωρώντας δεδομένο ότι υπήρξε βία. Μου κάνει τρομερή εντύπωση. Γιατί θεωρούμε δεδομένο ότι υπήρξε βία; Τo ότι κάποιος κάνει μήνυση δεν σημαίνει ότι έχει δίκιο...Το ότι πάει στο νοσοκομείο επίσης δεν σημαίνει ότι έχει δίκιο". 

"Το χαρτί του γιατρού γράφει ότι «αναφέρεται ότι έχει μώλωπες». Δηλαδή ο γιατρός γράφει ότι μου ανέφερε η κα Παυλίδου ότι έχει μώλωπες. Γιατί έχει δίκιο;"

 «Δεν θέλω να πάρω θέση γιατί η κα Παυλίδου βγήκε στα κανάλια! Κατ’ εμέ λάθος!»

 "Θα μου πεις γιατί βγήκα (τώρα); Γιατί είδα ότι απέκτησε τόσο έκταση το θέμα… Το θέμα των καναλιών δεν μπορώ να καταλάβω… Δεν μπορώ να πάρω θέση γιατί η κα Παυλίδου βγήκε στα κανάλια. Κατ’ εμέ λάθος!  Είναι κάποια πράγματα που δεν λέγονται δημόσια! Ό,τι και να έγινε, ό,τι και έχει συμβεί κάνε τη μήνυσή σου και θα κριθείς στο δικαστήριο".

 «Γιατί δεν βγήκα τόσες μέρες να μιλήσω»

 "Υπάρχουν πολλοί λόγοι που δεν βγήκα! Πρώτον δεν είναι τέτοιος άνθρωπος. Δεν μπορώ να ακολουθήσω κάποιον που χορεύει το χορό του Ζαλόγγου. Δεύτερον, θεωρώ ότι προστάτευα τον εαυτό μου και την ίδια την κα Παυλίδου. Υπάρχουν οικογένειες, υπάρχουν παιδιά. Δεν μπορούμε ξεκατινιαζόμαστε στα κανάλια. Όποιος και να έχει δίκιο! Τρίτον, υπάρχει και μια παράσταση! Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που γίνεται όλο αυτό! Δεν μπορώ να το ακολουθήσω! Και τέταρτον, δεν μπόρεσα να διανοηθώ την έκταση που θα πάρει αυτό το πράγμα".

 «Δεν μπορώ να βγαίνω στα κανάλια να ξεκατινιάζομαι»

 "Μου τηλεφώνησαν από παντού για να μιλήσω. Δεν μπορώ να βγαίνω στα κανάλια να ξεκατινιάζομαι! Εσύ ως γυναίκα θίχτηκες. Ταυτόχρονα όμως είσαι και μια παρουσιάστρια. Πρέπει να κρατάς μια ουδέτερη στάση. Δεν μπορεί να υιοθετείς μια άποψη. Μπορεί να έχει δίκιο η κα Παυλίδου. Αλλά μπορεί να έχω δίκιο και εγώ. Άκουσε με τι θα σου πω και μπορεί να νιώσεις διαφορετικά με αυτά που θα σου πω. Είναι η τελευταία φορά που θα βγω και θα μιλήσω για αυτό το θέμα"

Πώς έγινε το περιστατικό

 "Η κα Παυλίδου που ειλικρινά συμπαθώ, και αυτήν και την οικογένειά της και την πορεία της στο θέατρο, για τον άλφα ή βήτα λόγο δεν έκανε μια κίνηση που έπρεπε να κάνει. Αυτό που λέγαμε με την ατάκα, δεν ισχύει. Ήταν μια κίνηση που έπρεπε να κάνει. Για να εξηγήσω στον κόσμο, αν δεν κάνει αυτήν την κίνηση, δεν μπορεί να προχωρήσει παρακάτω η ιστορία. Εγώ νόμιζα ότι έγινε κατά λάθος. Γιατί γίνονται αυτά! Βγαίνω στο καμαρίνι, τελειώνει η παράσταση. Δεν της είπα τίποτα. Δεν ασχολήθηκα καθόλου. Εκεί που άλλαζα και γέλαγα, θα σας το επιβεβαιώσει και ο κ. Καλυβάτσης, μου λέει ότι η Σοφία Παυλίδου αυτήν την κίνηση δεν την έκανε επίτηδες. Λέω "τι εννοείς;". Λέει "μου το πε πίσω από τα καμαρίνια...". Λέω "είναι δυνατόν να μου λες τέτοιο πράγμα ότι το έκανε επίτηδες;". Μου λέει "Ναι, ρώτα την!". Ντυνόμουν εκείνη τη στιγμή. Έβαζα το παντελόνι μου.  Ανοίγω την πόρτα και φωνάζω στον πάνω όροφο: “Βρε Σοφία, γιατί δεν έκανες αυτή τη κίνηση;”. Μου είπε “Δεν μου βγήκε και δεν το έκανα”. Τι εννοείς δεν σου βγήκε; "Δεν το γράφει το κείμενο" απάντησε και εκεί άρχισε μια διένεξη.  Υπήρξε μια ένταση, υπήρξαν εκατέρωθεν αντεγκλήσεις, ύβρεις. Φεύγοντας και βρίζοντας η Σοφία Παυλίδου – εγώ ήμουν κάτω, ξυπόλυτος, και εγώ μίλησα άσχημα και εκείνη μίλησε άσχημα-… κουβέντα στην κουβέντα υπήρξαν ένταση και ύβρεις. Και από τη μεριά μου, το παραδέχομαι, φταίω. Και από τη μεριά της. Ήταν εξαιρετικά εριστική σε αυτή την ιστορία. Φεύγοντας να πάει στο καμαρίνι της και βρίζοντας ταυτόχρονα, είπε πως “εγώ αυτό το πράγμα δεν το κάνω. Δεν την κάνω αυτή την κίνηση”.  Τελοσπάντων, στο θέατρο υπάρχει ένας άγραφος νόμος ό,τι συμφωνούμε στην πρόβα, γίνεται στην παράσταση. Δεν έχεις το δικαίωμα να μην κάνεις κάτι το οποίο γίνεται στην πρόβα. Γυμνός όπως είμαι ανεβαίνω πάνω να ζητήσω το λόγο και να πω ότι “δεν έχεις το δικαίωμα να το κάνεις αυτό Σοφία” και άνοιξα έντονα την πόρτα, το παραδέχομαι! Παραβίασα το χώρο της! Δεκτό! Λάθος μου! Και αυτό!"

«Μου επιτέθηκε κατευθείαν στο πρόσωπο»

 «Μπορεί να ένιωσε ότι κινήθηκα επιθετικά! Εγώ δεν κινήθηκα επιθετικά! Μπορεί όμως να το ένιωσε! Και μου επιτέθηκε! Μου επιτέθηκε κατευθείαν στο πρόσωπο! Μπήκα στο καμαρίνι να ζητήσω το λόγο! Μου επιτέθηκε, με χτύπησε στο πρόσωπο πολύ άσχημα, πραγματικά πολύ άσχημα και την απώθησα! Έγινε αυτό τίποτα άλλο!»

«Ο υπεύθυνος του θεάτρου όταν με είδε τρόμαξε»

 «Μετά τις φωνές ήρθε ο υπεύθυνος του θεάτρου, ο κ. Καλογεράς, ο οποίος τρόμαξε μόλις με είδε! Το επιβεβαιώνουν και τα χαρτιά από το νοσοκομείο! Δηλαδή νιώθω τρομερά αδικημένος! Είναι το θύμα κανονικά! Είναι αυτό που λες. Οτιδήποτε και να γίνει δεν σηκώνουμε χέρι! Δεν έπρεπε να το κάνει η Σοφία τότε. Δεν έπρεπε να σηκώσει χέρι! Εάν εγώ χτυπούσα τη Σοφία θα υπήρχε ένα στοιχείο ότι τη χτύπησα! Ούτε η ίδια παραδέχεται ότι έφαγε μια σφαλιάρα ας πούμε… Η ίδια λέει ότι την έσπρωξα! Λέει ότι την έπιασα από το λαιμό. Δεν υπάρχουν στοιχεία από το ιατρική γνωμάτευση ότι έχει μώλωπες στο λαιμό ή οτιδήποτε.»

«Ο Σωτήρης Καλυβάτσης δεν ήταν καν  στο περιστατικό»

 «Όταν έπεσε το κατάλαβα ότι έχει ξεφύγει η κατάσταση. Για αυτό το λόγο σηκώθηκα και έφυγα. Όπως κατέβαινα τις σκάλες είδα τον Σωτήρη! Δεν ήταν καν ο Σωτήρης στο περιστατικό! Η Κόνι ήταν ακριβώς από πίσω μου, ήρθε τρέχοντας ένας βοηθός σκηνής, γιατί άκουσε πριν τις φωνές, ο οποίος πάλι δεν επιβεβαιώνει τα χτυπήματα. Και πιο πίσω από τον κύριο, τον Έντι, ήταν η Κόνι Μεταξά, η οποία είδε όλο το περιστατικό. Δεν ξέρω τι έχει πει στην κατάθεσή της. Θα τα δούμε όλα αυτά στο δικαστήριο. Εγώ άνοιξα έντονα την πόρτα; Γιατί σήκωσε χέρι σε μένα; Δεν την χτύπησα! Σήκωσε χέρι και αυθόρμητα την απώθησα, Δεν ξέρω ποιος άνθρωπος αυθόρμητα δεν θα απωθούσε…Μπορεί (και να φοβήθηκε). Απορώ πώς κάποιος άνθρωπος, που είναι το θύμα της ιστορίας, γίνεται θύτης.»

«Την επόμενη ημέρα ήρθε η αστυνομία να με συλλάβει»

 «Την επόμενη μέρα, μαζευόμαστε όλος ο θίασος, ζητάω συγγνώμη για την αναστάτωση που προκάλεσε και εγώ από τη μεριά μου, από το θίασο, από την παραγωγή, ήμουν πρόθυμος να ζητήσω και από την παραγωγή, ήμουν πρόθυμος να ζητήσω και από την κα Παυλίδου, και μόλις έληξε η κουβέντα, έρχεται η αστυνομία να με συλλάβει. Τελοσπάντων, εγώ κρύφτηκα, έφυγα, δεν έκατσα εκεί πέρα , δεν το έχω ξαναζήσει αυτό, δεν έχω πάει ποτέ σε δικαστήριο». 

"Δεν το έκανα, δεν χτύπησα άνθρωπο"

«Γυρνώντας μετά στο θέατρο μόλις έφυγε η αστυνομία, είπα μετά το αυτόφωτο ότι θα πάρω τηλέφωνο να ζητήσω συγγνώμη από τη Σοφία. Όχι γιατί είμαι ένοχος. Γιατί ακόμη και μετά από αυτό, θεώρησα ότι δεν πρέπει να δοθεί έκταση.. Ok θίχτηκε ο εγωισμός της Σοφίας, έκανε αυτό το πράγμα, ας το λήξουμε να κάνουμε την παράσταση. Όταν βγαίνεις και παραδέχεσαι και λες «Συγγνώμη βρε εσύ Σοφία, όταν σου έχει κάνει καταγγελία δημόσια, ότι την ξυλοκόπησες είναι σαν να το έκανες. Δεν το έκανα. Δεν χτύπησα άνθρωπο».

"Θα ήθελα να τα βρούμε αλλά νιώθω ότι θα έχει μπει το στίμγα"

«Θα ήθελα πολύ να τα βρούμε. Αλλά δυστυχώς χωρίς εκατέρωθεν εξηγήσεις θα έχει μπει το στίγμα. Θα σου βάλω ένα ενδεχόμενο. Μετά από τρία χρόνια γίνεται το δικαστήριο και δικαιώνομαι! Θα έχω καταστραφεί εγώ επαγγελματικά; Θα βγεις και θα πεις εσύ ή οποιοσδήποτε τώρα με καταδικάζει τελικά είχε δίκιο; Όχι! Σέβομαι την πορεία της, σέβομαι την προσπάθειά της, μπορεί να θίχτηκε, να τρόμαξε, δεν ξέρω τι. Για εμένα έκανε λάθος σε πολλά πράγματα! Την εκτιμώ! Έχει δύο παιδιά. Δεν θέλω να δώσω συνέχεια δημόσια σε αυτό το πράγμα. Και θα ήταν καλό να κάνει το ίδιο και η ίδια! Θεωρώ είναι λάθος αυτό! Έχουμε παιδιά! Τα παιδιά μας πάνε σχολείο! Ακούνε πράγματα! Γιατί να τα ακούνε αυτά τα πράγματα; Όποιος και αν έχει δίκιο, όποιος και αν έχει άδικο! Είναι λάθος!»

«Εγώ πιστεύω θα δικαιωθώ, η ίδια πιστεύει θα δικαιωθεί! Ο καθένας έχει δίκιο από τη μεριά του. Σεβαστό! Το τι μένει, ο απόηχος είναι πολύ σημαντικό! Για αυτό ξαναγυρίζω στο θέμα του να ακούμε και τις δύο πλευρές. Το τι μένει είναι πολύ σημαντικό».

 

 

Tags: