GNTM 4: Οι top 8 θα βουτήξουν σε βαθιά νερά!

Αποκλειστικό απόσπασμα από το αποψινό επεισόδιο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μία νέα εβδομάδα ξεκινά στο GNTM 4! Μετά την αποχώρηση της Μαρίας οι top 8 καλούνται να φωτογραφηθούν υποβρυχίως. Πρόκειται για μία δοκιμασία η οποία φέρνει τους παίκτες αντιμέτωπους με τους φόβους τους.

GNTM 4: Οι top 8 θα βουτήξουν σε βαθιά νερά!

«Το ζητούμενο είναι η στιγμή του αποχωρισμού», είπε η Ισμήνη Παπαβλασοπούλου στο αποκλειστικό απόσπασμα που εξασφάλισε η εκπομπή «Breakfast@star».

«Σε μια πισίνα έχουμε βυθίσει ένα άγαλμα. Καλείστε να παίρνετε μία ανάσα και να υπάρχει μία διάδραση ανάμεσα σε εσάς και το άγαλμα, αποτυπώνοντας τη στιγμή του αποχωρισμού», πρόσθεσε ο Γιώργος Καράβας.


Δείτε ολόκληρη την εκπομπή «Breakfast@star»

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top