GNTM 4: Ποιος αποχώρησε από τον διαγωνισμό;

Το μοντέλο ξέσπασε σε κλάματα

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μετά την ολοκλήρωση της δοκιμασίας τα μοντέλα βρέθηκαν στο πλατό και στάθηκαν απέναντι στους κριτές για να κρίνουν τις φωτογραφίες τους.

Η Μαρία και ο Στυλιανός, όμως, είχαν τις χειρότερες φωτογραφίες στο σημερινό επεισόδιο του GNTM 4.

GNTM 4: Ποιος αποχώρησε από τον διαγωνισμό;

Οι κριτές αποφάσισαν να αποχωρήσει από τον διαγωνισμό η Μαρία, η οποία ξέσπασε σε κλάματα μόλις άκουσε το όνομά της.

GNTM 4: Αγγαίος ή Αγάπη; Ποιος πήρε τη καλύτερη φωτογραφία;

Το νεαρό μοντέλο, αν και έμεινε μέχρι την τελική 9άδα, αυτή τη φορά δεν τα κατάφερε.

 

Δείτε όλα τα επεισόδια του GNTM 4

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top