GNTM: «Έθαψαν» τη Μέγκι και σχολίασαν την αποχώρηση της Έλντας

Τι είπε η Ειρήνη Στεριανού

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στο σημερινό επεισόδιο του Greece's Next Top Model κάποια κορίτσια ήταν απογοητευμένα από την αποχώρηση της Έλντας.

Ανάμεσά τους και η Ειρήνη Στεριανού, η οποία είπε για τη Μέγκι: «Απλά θεωρώ ότι υπάρχουν κοπέλες που ακούνε συνέχεια αρνητικά σχόλια, όπως η Εύη και η Μέγκι, ειδικά η Μέγκι και δεν τους είπαν κάτι τόσο προσβλητικό όσο εμένα, αλλά τις δικαιολόγησαν!».

 

 

 


Δείτε όλο το επεισόδιο του Greece's Next Top Model.
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top