Κάτια Ταραμπάνκο: Απολαμβάνει τις βουτιές της με σέξι μπικίνι

Το πρώτο ήρεμο μπάνιο, γράφει στη λεζάντα της ανάρτησής της το μοντέλο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google
Βίντεο της Κάτιας Ταραμπάνκο από το Breakfast@Star

Το πρώτο της - και επίσημα -  μπάνιο στη θάλασσα έκανε η Κάτια Ταραμπάνκο και αποφάσισε να μοιραστεί μερικές φωτογραφίες από την παραλία στο Instagram.

H νικήτρια του GNTM δεν είχε καταφέρει μέχρι στιγμής, να απολαύσει καλοκαιρινές διακοπές, αφού ακόμα και τις φορές που βρέθηκε σε παραλία, ήταν για κάποια φωτογράφιση ή γύρισμα.

Στο νέο της post όμως, βλέπουμε την Κάτια Ταραμπάνκο να ποζάρει μπροστά στη θάλασσα, φορώντας ένα σέξι μαύρο μπικίνι και να δείχνει τρισευτυχισμένη!

Στη λεζάντα της ανάρτησής της, έγραψε: «Επίσημα, χωρίς να έχω κάποιο γύρισμα, φωτογράφιση κλπ, το πρώτο ήρεμο μπάνιο. Και του χρόνου».

Δείτε τις φωτογραφίες:

κατια ταραμπανκο

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top