Ηλιάκη: Η επιστροφή στην Ελλάδα και η βόλτα στη θάλασσα για ψαράκι!

Της είχε λείψει πολύ η Ελλάδα μας με τα ωραία της μέρη και φαγητά

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στην Ελλάδα επέστρεψαν μετά από πολύ καιρό που έμεναν μόνιμα στην Ελβετία, η Μαρία Ηλιάκη και ο Στέλιος Μανουσάκης. Το ζευγάρι κάνει μία νέα αρχή, έχοντας στο πλευρό του τη μονάκριβη κορούλα του, που ήρθε στον κόσμο πριν τρεις μήνες.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by maria Iliaki (@marakiiliaki)

 

Ηλιάκη – Μανουσάκης: Η ξεχωριστή συνάντηση που είχαν στην Ελλάδα

Ένα από τα πράγματα που είχε λείψε πολύ στη Μαρία Ηλιάκη από την Ελλάδα είναι η βόλτα στη θάλασσα και το φαγητό σε ταβερνάκια με αυθεντικές ελληνικές γεύσεις, όπως το ψάρι και τα θαλασσινά.

Μαρία Ηλιάκη: Ο Στέλιος Μανουσάκης με την κόρη τους ήρθαν στην Αθήνα

«Έχω να δηλώσει πως έχω να φάω ψάρι έναν χρόνο. Καταλαβαίνετε ότι θα φάμε ό,τι υπάρχει. Στέλιο έχουμε λεφτά; Θα φάω τα πάντα» είπε με χιούμορ σε story στο Instagram, απευθυνόμενη στους διαδικτυακούς της φίλους η παρουσιάστρια που βρέθηκε πλάι στο κύμα μαζί με τον αγαπημένο της Στέλιο.

Μαρία Ηλιάκη: Η αλλαγή στα μαλλιά της λίγο πριν την πρεμιέρα της

Να θυμίσουμε ότι η παρουσιάστρια προετοιμάζεται πυρετωδώς για την τηλεοπτική της επιστροφή. Θα την απολαμβάνουμε στο Mega και στο πλευρό της Κατερίνας Καραβάτου.
 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top