Demy: Ο λόγος που αποχώρησε από το σχήμα με τον Βέρτη

«Δεν εξελίσσονται όλες οι συνεργασίες όπως τις περιμένεις»

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σχεδόν ένα μήνα μετά την έναρξη των εμφανίσεών της στο YTON, όπου τραγουδάει ο Νίκος Βέρτης, η Demy αποχώρησε από το σχήμα.

Όπως εξήγησε η ίδια, «δεν εξελίσσονται όλες οι συνεργασίες όπως τις περιμένεις».

Από την πλευρά του, ο Στέφανος Κωνσταντινίδης στη «Φωλιά των Κου Κου» ανέφερε τι ακριβώς συνέβη και η τραγουδίστρια έληξε τη συνεργασία της. 

Δείτε το βίντεο

Κάντε κλικ εδώ και δείτε ολόκληρη την εκπομπή "Στη φωλιά των Κου Κου"

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top