Κεραμέως: Σε δύο κατευθύνσεις η αντιμετώπιση του bullying στα σχολεία  

Τι είπε η Υπουργός Παιδείας στο ΝΔ Podcast «Το είπατε, το κάνατε;»

Τι είπε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως στο 5ο ND Podcast  με θέμα «Το είπατε, το κάνατε;» 

Στο πέμπτο podcast της Νέας Δημοκρατίας «Το είπατε, το κάνατε;»  η Υπουργός Παιδείας και τΘρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως, απαντά στον Κώστα Μαμουλή, Γραμματέα Ψηφιακού Μετασχηματισμού ΝΔ για το έργο της Κυβέρνησης και τις μεταρρυθμίσεις στον τομέα της Παιδείας, την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας (bullying), τον νέο νόμο-πλαίσιο για τα Πανεπιστήμια και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης.

Απόφαση Κεραμέως: Μέχρι πόσες ημέρες δε θα μετράνε οι απουσίες λόγω γρίπης

Bullying στα σχολεία: Σε δύο κατευθύνσεις τα μέτρα    

Συγκεκριμένα, η Υπουργός ανέφερε:

Υπό εισαγγελική παρακολούθηση σχολείο στον Βόλο λόγω bullying!

«το σχολείο είναι ο καθρέφτης της κοινωνίας. Όσο περισσότερη βία συναντάς στην κοινωνία, τόσο περισσότερη θα συναντάς και στα σχολεία. Πρώτα απ’ όλα το σπίτι είναι «το Α και το Ω», παίζει καταλυτικό ρόλο. Πέρα απ’ το σπίτι όμως, πώς μπορεί το σχολείο να δράσει -προληπτικά κυρίως- σε σχέση στο ζήτημα αυτό; Κινούμαστε σε δύο κατευθύνσεις.

Λουτράκι: Άγριος ξυλοδαρμός 16χρονου μαθητή

Η πρώτη κατεύθυνση έχει να κάνει με άμεσα μέτρα, η δεύτερη με πιο μακροπρόθεσμα μέτρα. Στα πιο άμεσα, συμπεριλαμβάνονται περισσότεροι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί στα σχολεία. Όταν πήγαμε στο Υπουργείο είχαμε περίπου 1.600 ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς σε όλα τα σχολεία της χώρας. Σήμερα έχουμε περίπου τους διπλάσιους. 3.200 ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς στα σχολεία μας». 

E-parents: Ενημέρωση γονέων με πλατφόρμα για βαθμούς και… «κοπάνες»! 

Ο νέος Νόμος – Πλαίσιο για τα Πανεπιστήμια 

Αναφορικά με τον νέο νόμο-πλαίσιο στα Πανεπιστήμια και τις αντιδράσεις της αντιπολίτευσης, η Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Περάσαμε το καλοκαίρι έναν νέο νόμο-πλαίσιο για τα πανεπιστήμια. Κωδικοποιήθηκε όλη η νομοθεσία και προβλέφθηκαν πολλές νέες μεταρρυθμίσεις στα πανεπιστήμια. Στην πλειοψηφία τους οι διατάξεις αυτές, ψηφίστηκαν από πολύ μεγάλο αριθμό βουλευτών της αντιπολίτευσης.
 
Άρα, μπορεί να ακούμε διαφορετικές απόψεις και συζητήσεις και να υπάρχει αντιπαλότητα για συγκεκριμένα άρθρα, αλλά σε πάρα πολλά νομοθετήματα υπάρχει η γενική εικόνα ότι υπάρχει σύγκλιση. Αλλά τολμώ να πω ότι για εμάς καταλυτικό στοιχείο είναι και η κοινωνία. Όσο περισσότερο μια μεταρρύθμιση «αγκαλιάζεται» από την κοινωνία, τόσο διασφαλίζεται η μακροβιότητά της».

Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην  εκπαίδευση 

Για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην εκπαίδευση και τον ψηφιακό μετασχηματισμό αυτής, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων είπε: «Τολμώ να πω ότι στη χώρα μας η πανδημία, παρά τις δραματικές συνέπειες που είχε και έχει με πρώτη την απώλεια ανθρώπινης ζωής, έδρασε καταλυτικά για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης. Και όταν λέω ψηφιακό μετασχηματισμό εννοώ και σε ό,τι αφορά τις διαδικασίες και σε ό,τι αφορά την ουσία.
 
Στις διαδικασίες θα αναφέρω μόνο μερικά βασικά παραδείγματα: τα παιδιά στις πανελλαδικές πλέον παίρνουν τα αποτελέσματα τους ψηφιακά, οι εγγραφές στα νηπιαγωγεία γίνονται ψηφιακά, οι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν υπηρεσία ψηφιακά, δεν χρειάζεται να τρέχουν από το ένα νησί στο άλλο για να υπογράψουν μία σύμβαση. Άρα μεγάλες και δομικές αλλαγές, σε ό,τι αφορά τις διαδικασίες της εκπαίδευσης, αλλά δομικές αλλαγές και σε ό,τι αφορά την ουσία του εκπαιδευτικού έργου».

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top