Έφυγε η Ντερ Λάιεν  από τη Σύνοδο Κορυφής για να μπει ξανά σε καραντίνα! 

Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγες εβδομάδες   

Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Η Πρόεδρος της Κομισιόν Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν εγκαταλείπει τη Σύνοδο Κορυφής και μπαίνει προληπτικά σε αυτοαπομόνωση, καθώς μέλος του γραφείου της βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό, ανακοίνωσε η ίδια πριν από λίγο, όπως μεταδίδει ο ανταποκριτής του Star στις Βρυξέλλες, Θάνος Αθανασίου.  

Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν: Σε καραντίνα μετά από επαφή με κρούσμα covid

 Η ίδια δηλώνει πως είναι αρνητική σε πρόσφατο τεστ, ωστόσο θα τηρήσει προφυλάξεις και θα απομακρυνθεί.

Να σημειωθεί ότι είναι η δεύτερη φορά μέσα σε σχετικά μικρό  χρονικό διάστημα που η Πρόεδρος της Κομισιόν μπαίνει σε καραντίνα, ενώ για τον ίδιο λόγο δεν ήρθε στην Ελλάδα την προηγούμενη εβδομάδα, προκειμένου να παραστεί στην απονομή των βραβείων «Αυτοκράτειρα Θεοφανώ».

Οριστικό: Δεν έρχεται στην Ελλάδα η Ντερ Λάιεν λόγω καραντίνας!  

    
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top