Το 2023 θα είναι έτοιμο το Μετρό της Θεσσαλονίκης

Κόντρα στη Βουλή για μετρό, αρχαία και… Ταχιάο

Καραμανλής και Ταχιάος

Κόντρα στη Βουλή ξέσπασε με αφορμή την παρουσίαση του Νίκου Ταχιάου και του Νίκου Κουρέτα, αντίστοιχα, για τις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της Αττικό Μετρό.

Ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης χαρακτήρισε τον κ. Ταχιάο «αποτυχόντα πολιτευτή» και είπε: «Είναι μια κακή παλαιοκομματική πολιτική. Δεν πρέπει να αναβιώσει και να ενισχυθεί η λογική οι αποτυχόντες για κάποιο λόγο στην πολιτική να εμφανίζονται ως επιτυχόντες ή εν δυνάμει επιτυχόντες στον χώρο της δημόσιας διοίκησης».

«Ο κ. Ταχιάος, πέρα από υποψήφιος βουλευτής και υποψήφιος δήμαρχος, έχει ένα πολύ σοβαρό βιογραφικό, είναι τεχνοκράτης και θα είναι καλύτερο να τον αφήσουμε στη θέση του και να τον κρίνουμε όλοι μαζί και να μην κάνουμε αυτές τις αυθαίρετες κρίσεις», απάντησε ο υπουργός Υποδομών Κώστας Καραμανλής.

«Δε σημαίνει ότι κάποιος που κατέβηκε στον πολιτικό στίβο και δεν κατάφερε να εκλεγεί πρέπει να αποκλείεται από μια άλλη δημόσια θέση. Να κρίνουμε τους ανθρώπους, όχι ισοπεδωτικά αλλά κατά περίπτωση», πρόσθεσε ο κ. Καραμανλής.

Ταχιάος σε Φίλη: Να κριθούμε από τη δουλειά μας

«Ο όρος πολιτευτής είναι ένας όρος που δεν θα τον έλεγα για ανθρώπους, που έχουν μπει στην πολιτική από νεαρή ηλικία όπως εγώ. Είναι πραγματικά ένας όρος που με ενόχλησε», απάντησε στον κ. Φίλη ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό.

«Τώρα για το "αποτυχημένος", όπως είμαι περήφανος για τις επιτυχίες μου, είμαι περήφανος και για τις αποτυχίες μου. Οι αποτυχίες είναι αυτές που σε φτιάχνουν. Από τη δουλειά μας θα κριθούμε», πρόσθεσε ο κ. Ταχιάος.

Ο ίδιος αναφέρθηκε και στο μετρό της Θεσσαλονίκης, λέγοντας πως «ό,τι λεγόταν για δοκιμαστική λειτουργία τον Οκτώβριο είναι εκτός πραγματικότητας».

Έως το 2020 οι τρεις σταθμοί του Μετρό στον Πειραιά

Ο κ. Κουρέτας, από την πλευρά του, αναφέρθηκε στην επέκταση του Μετρό στον Πειραιά.

«Υπάρχει καθυστέρηση στους έξι σταθμούς του Πειραιά. Οι τρεις πρώτοι σταθμοί, Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια, θα αποδοθούν για λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2020 και οι υπόλοιποι στη συνέχεια», σημείωσε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Εύσημα Καραμανλή σε ΣΥΡΙΖΑ για το μετρό της Θεσσαλονίκης

Ο υπουργός Υποδομών προχώρησε σε μία κίνηση πολιτικής αβροφροσύνης, αποδίδοντας εύσημα στον ΣΥΡΙΖΑ για το μετρό της Θεσσαλονίκης, εξαιρώντας το θέμα του «σταθμού Βενιζέλου».

«Με εξαίρεση τον σταθμό Βενιζέλου, το μετρό έχει προχωρήσει πολύ ικανοποιητικά στη Θεσσαλονίκη, δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώσω τα εύσημα στην προηγούμενη κυβέρνηση εφόσον έγινε δουλειά. Άλλωστε και η αντιπαράθεσή μου με τον κ. Σπίρτζη ήταν πάντα πολιτική», είπε ο κ. Καραμανλής, με τον Γιάννη Δραγασάκη να εκφράζει την ικανοποίησή του.

Κόντρα για τα αρχαία - Έτοιμο το 2023 το μετρό της Θεσσαλονίκης

Όσον αφορά τον σταθμό Βενιζέλου και τα αρχαία, που έχουν βρεθεί και η κυβέρνηση στηρίζει τη μετακίνησή τους σε μουσείο, είπε πως «ο γενικός διευθυντής του έργου που είναι από το 2010 μας είπε ότι αν προχωρήσουμε στη λύση τα αρχαία να μείνουν εκεί και να κατασκευαστεί το μετρό, θα καθυστερήσουμε πολύ περισσότερο και το κόστος θα είναι μεγαλύτερο».

Ο κ. Καραμανλής τόνισε πως η λύση της απόσπασης των αρχαίων είναι η πιο φθηνη λύση και σημείωσε ότι «το κόστος των αρχαιολογικών ανασκαφών σε όλο το μετρό από τότε που ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη πλησιάζει τα 135 εκατομμύρια και δεν έχουμε ακόμα τελειώσει».

Σύμφωνα με τον ίδιο, το μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι έτοιμο το 2023.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top