Δίπλωμα οδήγησης: Επανέρχεται το παλαιό καθεστώς - Τι σημαίνει αυτό

Κεφαλογιάννης: Δεν υπάρχει ο απαραίτητος τεχνολογικός εξοπλισμός!

Για τουλάχιστον έξι μήνες επανέρχεται το παλαιό καθεστώς έκδοσης διπλωμάτων οδήγησης.

«Από τον Οκτώβριο του 2018 μέχρι σήμερα, 100.000 συμπολίτες μας δεν μπορούν να λάβουν άδεια οδήγησης, γιατί είναι ανεφάρμοστο το νέο διαδικαστικό πλαίσιο. Θα επανέλθουμε στο παλαιό καθεστώς για τους επόμενους έξι μήνες, ώστε να αρχίσει να ξεμπλοκάρει η διαδικασία, μέχρι να είναι έτοιμος ο τεχνολογικός εξοπλισμός για να εφαρμοστεί το νέο πλαίσιο», είπε ο υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Κεφαλογιάννης στον Σκάι.

Όπως εξήγησε, η σχετική νομοθετική ρύθμιση θα ενσωματωθεί σε ένα από τα νομοσχέδια της κυβέρνησης που θα κατατεθούν το επόμενο διάστημα στη Βουλή και όσοι δώσουν εξετάσεις γαι άδεια οδήγησης στο επόμενο διάστημα θα εξεταστούν με σύστημα που ίσχυε εδώ και δεκαετίες.

Σε κάθε περίπτωση διαβεβαίωσε ότι ο νέος νόμος που προβλέπει τη διαδικασία έκδοσης διπλωμάτων με παρακολούθηση του υποψήφιου οδηγού με κάμερες θα εφαρμοστεί, όταν το υπουργείο είναι έτοιμο.

Δίπλωμα οδήγησης από τα 17: Όλες οι αλλαγές που ισχύουν από σήμερα

Νέα παράταση για τα διπλώματα οδήγησης - Μέχρι πότε;

Υπενθυμίζεται ότι ανάμεσα στις προβλέψεις του νέου νόμου ήταν και η συνοδευόμενη οδήγηση από την ηλικία των 17 ετών.

Τι είπε για ΟΑΣΘ

Ο κ. Κεφαλογιάννης ανακοίνωσε επίσης ότι μέσα στις επόμενες μέρες θα αλλάξει η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) «είτε ο κ. Παπάς είναι στη Θεσσαλονίκη είτε όχι».

Σύμφωνα με τον υφυπουργό, πριν από λίγες μέρες ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Στέλιος Παπάς έστειλε στη νέα ηγεσία του υπουργείου επιστολή με διάφορα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο Οργανισμός και «ουσιαστικά υπέβαλε έμμεσα την παραίτηση του και μας ενημέρωνε ότι θα λείψει για λίγες μέρες από τη Θεσσαλονίκη».

Ανέφερε επίσης ότι όλες οι διοικήσεις των Οργανισμών θα αξιολογηθούν αλλά σε κάθε περίπτωση οι θέσεις αυτές είναι πολιτικές και θα πρέπει να αλλάξουν, είπε. Διευκρίνισε επίσης ότι το υπουργείο θα δώσει προτεραιότητα στην απλοποίηση των διαδικασιών για την ίδρυση και λειτουργία των υδατοδρομίων.

Παράλληλα, ανέφερε ότι ποτέ δεν αποδόθηκε από τα αρμόδια υπουργεία στους συγκοινωνιακούς οργανισμούς το κονδύλι για τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων και άλλων κατηγοριών πολιτών που κινούνται δωρεάν ή με μειωμένο εισιτήριο.

Τέλος, ο κ. Κεφαλογιάννης σημείωσε πως εξετάζεται το ενδεχόμενο εκ νέου εμπλοκής ιδιωτών στον ΟΑΣΘ, «αλλά δεν πρόκειται να επιστρέψουμε στο προηγούμενο καθεστώς».

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top