Η μάχη των τηλεοπτικών spot από ΣΥΡΙΖΑ - ΝΔ

Τι σχολιάζουν οι ειδικοί για το μήνυμά τους και τον στόχο τους

Στη μάχη της επικοινωνίας έχουν επιδοθεί οι δύο κεντρικοί μονομάχοι των ευρωεκλογών. Επικοινωνιολόγοι  αναλύουν τα μηνύματα των προεκλογικών σποτ  Νέας Δημοκρατίας και ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας στο ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star και στην Κατερίνα Παναγοπούλου

Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τις ευρωεκλογές με πρωταγωνιστή… τον Μητσοτάκη
 

«Αυτή είναι η Ελλάδα που αξίζουμε»: Το νέο προεκλογικό σποτ της ΝΔ
 

«Όσα έχουμε δει μέχρι σήμερα δεν είναι καμπάνια ευρωεκλογών είναι καμπάνια εθνικών εκλογών είναι ατζέντα εθνικών εκλογών»  δηλώνει ο Στέλιος Ζωντός, επικοινωνιολόγος και  πρόεδρος της Newtons Laboratory. 

Για το spot του ΣΥΡΙΖΑ ο Γρηγόρης Τσιμογιάννης, επικοινωνιολόγος της Pricise Strategy, σχολιάζει: «Ο ΣΥΡΙΖΑ τι προσπαθεί να κάνει; Παίρνει τα τελευταία μέτρα που έχει ανακοινώσει ο κ. Τσίπρας ώστε να σβήσει όλο το αρνητικό παρελθόν».  

Για το ίδιο spot o Στέλιος Ζωντός, σχολιάζει: «Είναι μία κλασική κυβερνητική καμπάνια προσπαθώντας να δείξει σε κάποια προβλήματα τις απαντήσεις που έχει επιλέξει να δώσει η κυβέρνηση και να επικοινωνήσει και τις παροχές». 

Όσον αφορά το spor της ΝΔ, ο κ. Ζωντός αναφέρει:    

«Έχουν επιλέξει να βγάλουν μπροστά τον αρχηγό τον υποψήφιο πρωθυπουργό, έχουν επιλέξει κομβικά σημεία από ομιλίες του κ. Μητσοτάκη με στόχο να αναδείξει συγκεκριμένα μηνύματα που συνεχώς επιχειρεί να αναδείξει ο λόγος της ΝΔ Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο δημιουργικά, είναι σωστό επικοινωνιακά». 

«Δεν επιχειρεί να εκβιάσει το συναίσθημα πατά στην αλήθεια του κόσμου και εκεί έρχεται να ξετυλίξει την προγραμματική της δέσμευση» σχολιάζει για το ίδιο spot o κ. Τσιμογιάννης.    

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top