Τουρισμός: Σημαντική αύξηση επιβατών στα αεροδρόμια της χώρας 

12% πάνω ο Οκτώβριος σε σχέση με πέρυσι

αεροδρόμιο

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας για το σύνολο των αεροδρομίων (Αεροδρόμιο Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», 24 αεροδρόμια διαχείρισης ΥΠΑ, 14 περιφερειακά αεροδρόμια διαχείρισης Fraport Greece), προκύπτει ότι ο φετινός Οκτώβριος κατέγραψε αύξηση διακίνησης επιβατών κατά 12,2% σε σύγκριση με το 2022 και κατά 22,9% σε σύγκριση με το 2019, καθώς το 2023 διακινήθηκαν 6.943.073, το 2022 διακινήθηκαν 6.189.945 και το 2019 διακινήθηκαν 5.650.541 επιβάτες.

 

Διαβάστε περισσότερα στο newpost.gr  
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top