Lockdown: 1 στους 4 αγοράζει τρόφιμα online

H πανδημία αλλάζει τις καταναλωτικές συνήθειες

Αγορές online

Έντονες αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των πολιτών έχει φέρει η πανδημία του κορωνοϊού.

Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών)  το κοινό, που αγοράζει τρόφιμα και γενικά είδη σουπερμάρκετ online, έχει εκτοξευτεί στο 25%, όταν το 2019, πριν δηλαδή ξεσπάσει η πανδημία, ήταν μόλις στο 1-2%.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι πωλήσεις του online καναλιού των σούπερ μάρκετ έχουν ξεπεράσει το 2020, τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή ήταν υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες είχαν διαμορφωθεί στα 46,7 εκατ. ευρώ. Η συνολική αξία της online αγοράς είναι σημαντικά μεγαλύτερη, αν λάβουμε υπόψη τα συνοικιακά καταστήματα κλπ.

Νέες πληρωμές για το επίδομα των 534 ευρώ

Το βασικό πλεονέκτημα των ηλεκτρονικών αγορών, σύμφωνα με τους καταναλωτές, είναι η ασφάλεια από τον κορωνοϊό σε ποσοστό 40%. Ακολουθεί η ευκολία των αγορών σε ποσοστό 38%, η ταχύτητα αγορών με 23% και η αναζήτηση προσφορών με 22%.

έρευνα ΙΕΛΚΑ

Όσον αφορά την επιλογή του σημείου ηλεκτρονικής πώλησης, είναι αξιοσημείωτο ότι η πλειοψηφία σε ποσοστό 52% προτιμά το ηλεκτρονικό κατάστημα της ίδια αλυσίδας σουπερμάρκετ από την οποία αγοράζει και εκτός διαδικτύου, από τα φυσικά της καταστήματα. 

Έρευνα ΙΕΛΚΑ 2

Όσον αφορά την επιλογή του σημείου ηλεκτρονικής πώλησης, είναι αξιοσημείωτο ότι η πλειοψηφία σε ποσοστό 52% προτιμά το ηλεκτρονικό κατάστημα της ίδια αλυσίδας σουπερμάρκετ από την οποία αγοράζει και εκτός διαδικτύου, από τα φυσικά της καταστήματα. 

Σουβλάκι… online για 4 στους 10

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές, επί πανδημίας, παραγγέλνουν φαγητό online.

Συγκεκριμένα, 4 στους 10 χρήστες διαδικτύου παραγγέλνουν online την κατηγορία food-delivery, η οποία έχει ξεπεράσει συνολικά ως αγορά τα 500 εκατ. ευρώ το 2020.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top