Ξεκίνησε η Cyber Monday – Τι αγόρασαν οι καταναλωτές τη Black Friday

Σάρωσαν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, πάνες και ουίσκι

Black Friday

H «Cyber Monday ή Cyber Week» για το 2020 ξεκίνησε και στην Ελλάδα σήμερα, Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020, τρεις ημέρες μετά την Black Friday.

Αναμένεται να συμμετέχουν όλα τα  ηλεκτρονικά καταστήματα, αν ληφθεί υπόψη ότι - λόγω του lockdown - το ηλεκτρονικό εμπόριο λαμβάνει αυξητικές διαστάσεις, καθ’ όσον πλέον αποτελεί τον αποκλειστικό τρόπο των εμπορικών συναλλαγών.

Black Friday 2020: Έκκληση για στήριξη των ελληνικών e-shop

Η διαφορά με την Black Friday είναι συνήθως το γεγονός ότι η Cyber Monday είναι συνυφασμένη κυρίως με τις προσφορές των ηλεκτρονικών καταστημάτων, κάτι που φέτος φαίνεται να συγκλίνει και να ταυτίζεται.

Τι αγόρασαν οι καταναλωτές στα online σούπερ μάρκετ τη Black Friday του 2020

Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως η Black Friday στις 27/11/20 σε συνδυασμό με το lockdown αύξησαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Convert Group, η Παρασκευή 27ης Νοεμβρίου αποτελεί το νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία και τη δεύτερη μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν από την έναρξη του 2ου lockdown.

Συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ και με +103% από τα φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.
Την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου σημειώθηκε μάλιστα επιπλέον άνοδος με +26% στα online σούπερ μάρκετ και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του μήνα.

Οι πέντε κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online σούπερ μάρκετ που σημειώθηκαν την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ήταν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%), οι διάφορες πάνες (+222%), οι πάνες βρακάκι (+88%), τα ουίσκι (+84%) και τα είδη κουζίνας (+80%).

Αντίστοιχα στα online φαρμακεία τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%), οι μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%), τα προϊόντα makeup ματιών (+261%), τα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%), τα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και οι κρέμες αντιγήρανσης (+195%). 

Τηλεοράσεις, tablet και κονσόλες ψηλά στη λίστα

Όσον αφορά τις αγορές γενικώς από ηλεκτρονικά καταστήματα τη Black Friday, η σειρά προτίμησης των διαρκών αγαθών και φέτος παραμένει σχεδόν παρόμοια με πέρυσι, με τηλεοράσεις, οθόνες, tablets, κονσόλες, παιχνίδια, παιδικά είδη, αθλητικά είδη, εξοπλισμό γυμναστικής και δώρα να ξεχωρίζουν.

Σύμφωνα πάντως με τις προβλέψεις οι συνολικές πωλήσεις στην Ελλάδα αναμένεται να μειωθούν σε σύγκριση με πέρυσι περίπου 20%, αφού λείπει από το «καλάθι» της Black Friday και cyber Monday ή week το μεγάλο πακέτο του τουρισμού, των αεροπορικών εισιτηρίων, των ξενοδοχείων, της διασκέδασης και άλλων υπηρεσιών, λόγω Covid.

Οι πωλήσεις αναμένονται φέτος υποδιπλάσιες των περυσινών και εκτιμάται να κυμανθούν μεταξύ 600-800 εκ. ευρώ.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top