Σήμα επανεκκίνησης του τουρισμού η φετινή καμπάνια       

Το ελληνικό καλοκαίρι κάνει τον γύρο του κόσμου μέσω του video  

Το ελληνικό καλοκαίρι κάνει από χθες το γύρο του κόσμου, μέσα από την καμπάνια για τον τουρισμό. Διακοπές και Ελλάδα είναι ταυτόσημες έννοιες,  είναι το μήνυμα του νέου σποτ. Το σήμα επανεκκίνησης έδωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος τόνισε ότι κυρίαρχη προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η ασφάλεια. 

Μητσοτάκης στο “Restart Tourism”: Αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό  

«Τι κάνει το ελληνικό καλοκαίρι τόσο πολύτιμο; Δεν είναι η θάλασσα, δεν είναι ο ήλιος. Είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι τρόπος σκέψης. Το να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς. Να συνδέεσαι με τη φύση. Να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Για αυτό φέτος απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι σας όπου και αν είστε» αναφέρει μεταξύ άλλων το video της καμπάνιας. 

RESTART TOURISM: ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΜΕ ΣΠΟΤ ΓΙΑ ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ»

Σε 40 δευτερόλεπτα, με την εικόνα υπέροχης παραλίας στο Μαρμάρι της Εύβοιας, η Ελλάδα κάνει επανεκκίνηση στον τουρισμό.

Τουρισμός: Πώς οι 29 χώρες της λίστας γίνονται 50 μέσω ασφαλών αεροδρομίων

Η «γλώσσα»  ξηράς που μπαίνει στα γαλανά νερά του Ευβοϊκού θα γινει σημα κατατεθεν της βαριάς βιομηχανίας της χώρας.

«Ελλάδα και καλοκαίρι ταυτίζονται», είναι το μήνυμα της καμπάνιας, που έχει στόχο, όχι μόνο να στηρίξει τη φετινή σεζόν, αλλά και να επενδύσει στην επόμενη.

Δείτε τα αεροδρόμια από τα οποία δε θα γίνονται ταξίδια στην Ελλάδα

 ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ: «ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ»

«Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών αλλά και η ασφάλεια των εργαζόμενων στον Τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα» τόνισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, στην εκδήλωσε στο Ζάππειο. 

«Αυτό το καλοκαίρι θα είναι διαφορετικό» είπε ακόμη ο πρωθυπουργός στην παρουσίαση του νέου διαφημιστικού, κάτι που ζουν ήδη οι επαγγελματίες του τουρισμού στα μεγάλα νησιά, αλλά χωρίς να σταματάνε να εισιοδοξούν.  

«Η ψυχή της Ελλάδας δεν έκλεισε ποτέ, παρέμεινε και παραμένει μία ανοιχτή πρόσκληση» ανέφερε από την πλευρά του ο Υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θοεχάρης. 

Συμβούλιο ΥΠΕΣ:  Μέχρι 15/6 θα αρθούν οι περιορισμοί εντός ΕΕ για ταξίδια

ΣΤΗΒ ΒΡΑΝΑΚΗΣ: ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ

Η νέα καμπάνια θα ξεδιπλωθεί σε ξένα δίκτυα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο η ξεχωριστή αίσθηση του ελληνικού καλοκαιριού να φτάσει παντού, ακόμη  και σε όσους δεν θα καταφέρουν φέτος να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους και να κάνουν διακοπές στη Ελλάδα 

«Είναι ένα συναίσθημα. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι ένας τρόπος σκέψης. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι κάτι που μόνο εμείς μπορούμε να έχουμε όπως  πολλά από τα προϊόντα μας» τόνισε ο Στιβ Βρανάκης,  επικεφαλής δημιουργικού της κυβέρνησης. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top