Πήγαν να σας κοροϊδέψουν στις εκπτώσεις; Τι πρέπει να κάνετε

Οδηγίες για το καταναλωτικό κοινό από τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου

Οδηγίες για το καταναλωτικό κοινό αλλά και τους εμπόρους, αναφορικά με τις καλοκαιρινές εκπτώσεις, που ξεκίνησαν σήμερα, έδωσε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Από σήμερα εκπτώσεις – Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα καταστήματα

Όπως αναφέρει:

-    Πρέπει να αναγράφονται ευκρινώς η παλαιά και η νέα μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση. Στόχος αυτής της ρύθμισης είναι να καθίσταται εμφανές στον καταναλωτή το οικονομικό όφελος από την έκπτωση.

-    Η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού έκπτωσης είναι προαιρετική, εκτός αν παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών. Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης.

-    Αν εφαρμόζονται διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από .... % έως .... %»). Αν οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη, πρέπει να γίνεται αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό. 

-    Σε κάθε περίπτωση, ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή, πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.  

-     Συνίσταται επίσης η διενέργεια έρευνας αγοράς από τους καταναλωτές.

Για τον έλεγχο τυχόν παραβάσεων ή την υποβολή καταγγελίας, οι καταναλωτές μπορούν να μπαίνουν στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας ή να καλούν το 1520.

Για να υποβάλλετε καταγγελία online πατήσε εδώ

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top