FIAT 500e: Ο... Δαυίδ ετοιμάζεται να δώσει μάχη με τους γίγαντες

Ποια είναι τα όπλα του

FIAT 500e αγορά Αμερική

Η επιστροφή του ονόματος 500 στις Η.Π.Α., αλλά και γενικότερα τη Β. Αμερική είναι γεγονός. Στο πλαίσιο του Los Angeles Auto Show, ο κ. Olivier Francois, CEO της FIAT και Global Stellantis CMO, ανακοίνωσε τα σχέδια για την επέκταση της διάθεσης του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου και στις αγορές της Β. Αμερικής.Αποτελώντας την αιχμή του δόρατος όσον αφορά στην πορεία εξηλεκτρισμού της μάρκας, το 500e θα ξεκινήσει την πορεία στη Β. Αμερική στις αρχές του 2024, δυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την παρουσία της FIAT σε παγκόσμιο επίπεδο. 

Σήμερα, η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια περίοδο σημαντικών αλλαγών στο δρόμο προς τη βιώσιμη κινητικότητα. Η FIAT είναι η ιδανική μάρκα για να παίξει ένα σημαντικό ρόλο σε αυτή ην επανάσταση στις Η.Π.Α., με το 500e να αποτελεί το ιδανικό όχημα για να γνωρίσει το ευρύ κοινό τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Πρα΄το μέγεθος του είναι έτοιμο να δώσει μάχη με τα μεγάλα αυτοκίνητα που κυκολφορούν στην χώρα, με τους γίγαντες της ασφάλτου.Γεμάτο στιλ, συμπαγές και Ιταλικό, είναι μια απόλυτη έκφραση της διαχρονικής μόδας. Σύμφωνα με τη FIAT, η πορεία της ηλεκτροκίνησης δεν αφορά μόνο σε τεχνολογικά χαρακτηριστικά, αλλά και ένα συνολικό επαναπροσδιορισμό της εμπειρίας του πελάτη και της διάδρασής του με το περιβάλλον. Η επίσημη παρουσίαση του 500e στη Β. Αμερική θα πραγματοποιηθεί στο Los Angeles Auto Show του 2023, με τη διάθεση του μοντέλου να ξεκινά αμέσως μετά, στις αρχές του 2024. 

Η ανακοίνωση του νέου σταθμού στην εμπορική πορεία του αμιγώς ηλεκτρικού 500e συνοδεύτηκε με την παρουσία τριών μοναδικών αυτοκινήτων που βασίζονται στο μοντέλο και δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με τρεις φημισμένες Ιταλικές μάρκες, τις Armani, Kartell και Bvlgari. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που εγκαινίασαν τη νέα εποχή του θρυλικού μοντέλου, δεν αποτελούν απλά στιλιστικές προτάσεις γεμάτες κομψότητα και πολυτέλεια, αλλά παράλληλα εκφράζουν με έναν πρωτότυπο τρόπο την ολιστική προσέγγιση προς μια βιώσιμη αυτοκίνηση.

Στην περίπτωση του 500 Giorgio Armani η ειδική βαφή του αμαξώματος ενεργοποιείται με την ηλιακή ακτινοβολία και καθαρίζει την ατμόσφαιρα από τη μόλυνση μέσω μια χημικής διεργασίας. Για αυτό το λόγο η βαφή έχει τη χαρακτηριστική χάραξη ώστε να μεγιστοποιείται η επιφάνεια επαφής της βαφής με τον αέρα, ενώ παράλληλα η υφή της θυμίζει ύφασμα. Αντίστοιχα στην περίπτωση του επίσης μοναδικού 500 Kartell η εκτενής χρήση πλαστικού από βιώσιμες πηγές συνδυάζει το κλασσικό στιλ του 500 με ένα μοντέρνο ύφος που συνθέτει το γυαλί το μέταλλο και το πλαστικό σε μια μονοχρωματική παλέτα. Ειδικότερα η βαφή του αμαξώματος έχει την αίσθηση χρωμίου, το οποίο όμως επιτυγχάνεται από υλικά και διαδικασίες παραγωγής που δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον. 

Τέλος, το Β.500 “MAI TROPPO” αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας με την Bvlgari, μιας εταιρείας που επαναπροσδιόρισε με τις δημιουργίες της τον κόσμο του κοσμήματος σε παγκόσμια κλίμακα. Η ευαισθησία προς το περιβάλλον με απόλυτο στιλ και ποιότητα, επιβεβαιώνεται από την ειδική βαφή με ρινίσματα χρυσού που προέρχονται από την κατασκευή κοσμημάτων και με αυτό τον τρόπο αποκτούν μια δεύτερη, εξίσου λαμπερή ζωή. Η έννοια της επαναχρησιμοποίησης συναντάται και στο εσωτερικό, όπου στις επενδύσεις έχουν χρησιμοποιηθεί υφάσματα από τα διάσημα φουλάρια της Bvlgari.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top